  • 1. Data: 2005-07-11 21:56:47
    Temat: Krótka piłka ->> 2 dni na szukanie pracy
    Od: "kicurek" <k...@o...pl>

    czy przysługują w myśl art. 37 KP, jeśli pracownik SAM się zwolni za
    wypowiedzeniem?
    Ktoś wie? - bo w necie znalazłem, że w jednym kodeksie pisze, że tylko jak
    pracodawca zwolni - a w drugim nie ma takiego zapisu... ech.... :/

  • 2. Data: 2005-07-11 22:03:35
    Temat: Re: Krótka piłka ->> 2 dni na szukanie pracy
    Od: "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "kicurek" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    tylko jak
    > pracodawca zwolni - a w drugim nie ma takiego zapisu... ech.... :/

    Wypowiedzenie tylko ze strony pracodawcy.

    L.

  • 3. Data: 2005-07-12 08:11:42
    Od: "Artur" <a...@l...com.pl>

    Nie wiem czy coś się zmieniło, ale kiedyś te dni przysługiwały w okresie
    wypowiedzenia bez względu kto je składa.