  • 1. Data: 2005-07-12 05:36:41
    Temat: gospodarstwo domowe
    Od: sazen <s...@w...pl[wyborcza=gazeta]>

    Witam,

    Mam następujące pytanie dotyczące wspólnego gospodarstwa domowego.
    Moja znajoma dostała się na studia i będzie starała się o kredyt
    studencki. Jest tam m.in. potrzebny zaświadczenie dot. dochodów osób
    pozostających we wspólnym gospodarstwie domowe. I tu jest moje
    pytanko: kogo należy brać pod uawgę?
    Dodam tylko, że w domu mieszka ona i jej matka, ale pod tym adresem
    zameldowana jest jej siostra razem z mężem i dzieckiem. Ale oni od
    ponad 18 miesięcy mieszkają pod innym adresem. Nie są tam
    zameldowani.
    Czy należy brać pod uwagę tylko ją i jej matkę? czy również
    siostrę z mężem?

    z góry dziękuję za odpowiedź
    pozdrawiam