    Date: Wed, 23 Oct 2013 07:27:04 +0200
    From: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Równoważne adresy

    W dniu 2013-10-23 01:02, Robert Tomasik pisze:

> [...]
    .html

    > Pisałem, ze istnieją wyjątki, ale tu żadnego nie ma. Numeracja leci
    > swoim rytmem po obydwu stronach ulicy od jej początku. Nie ma zadnego
    > powodu, by numer 4 była vis a' vis 3 i 5.

    A jaki jest powód, aby numery 3 i 5 były pomiędzy numerami 11 i 15 ???

    Gdyby miały 11b, 11c (czy dalsze, bo 11 jest "wieloklatkowcem") - to bym
    się nie pluł.
    (W uzupełnieniu - te małe "domki" pomiędzy 3 a 5, głównie siedziby
    firemek, sklepy, bank itp mają adresy 3a, 3b, 3c)
    Daj spokój Robert, bo bijemy pianę. Nie zarzucam Ci braku racji, ani
    pisania głupot.
    Ale nie broń urzędniczego bezmózgowia, bo to bez sensu.

    Bywają ulice, gdzie
    > przykładowo w ogóle nie ma parzystej albo nieparzystej strony ulicy. W
    > tym konkretnym wypadku owo przesunięcie jest wynikiem tego, że po
    > nieparzystej stronie ul. Witosa - jak wynika z mapy pod linkiem
    > http://goo.gl/maps/bCg62 - biegnie na pewnym odcinku biegnie ul. Macieja
    > Rataja. Numer 1 pewnie jest gdzieś na początku, a reszta działek po
    > nieparzystej stronie jest przyporządkowana do tych mniejszych uliczek.

    Tak się składa, że przy ul. Rataja w ogóle nie ma numerów nieparzystych.
    Nie wybudowali :) Ul. Rataja odchodzi od widocznego ronda i biegnie na
    wschód. Ale to tutaj nieistotne. Przykład przywołałem po to, aby pokazać
    numery 3 i 5 między 11, a 15.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.