  • 1. Data: 2006-08-25 21:02:55
    Temat: Rowerzysta po dwoch piwkach jadący chodnikiem
    Od: "art409" <a...@w...pl>

    Czy rowerzysta jadacy po chodniku po dwoch piwach moze stracic prawo jazdy
    tak jak jadac po jezdni?

    --
    Pozdrawiam,
    Artur

  • 2. Data: 2006-08-25 21:12:26
    Od: "JAM" <k...@w...vp>

    Użytkownik "art409" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Czy rowerzysta jadacy po chodniku po dwoch piwach moze stracic prawo jazdy
    > tak jak jadac po jezdni?

    Oczywiście . Tak jak kierujący samochodem po dwóch piwkach jadący dodatkowo
    po chodniku :)

  • 3. Data: 2006-08-25 22:00:26
    Temat: Re: Rowerzysta po dwóch piwkach jadący chodnikiem
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    art409 wrote:
    > Czy rowerzysta jadacy po chodniku po dwoch piwach moze stracic prawo jazdy
    > tak jak jadac po jezdni?

    Tak, i dodatkowo dostać mandat za jazdę po chodniku.

    -------------------+
    -------------------+

  • 4. Data: 2006-08-25 22:13:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    art409 wrote:
    > Czy rowerzysta jadacy po chodniku po dwoch piwach moze stracic prawo jazdy
    > tak jak jadac po jezdni?

    A ile to będzie promili?

  • 5. Data: 2006-08-26 06:24:50
    Temat: Re: Rowerzysta po dwóch piwkachjadÄ.cy chodnikiem
    Od: "yuras" <p...@o...pl>

    Użytkownik "Paweł Sakowski" <p...@s...pl> napisał w wiadomości
    art409 wrote:

    >Tak, i dodatkowo dostać mandat za jazdę po chodniku.

    Gdzie to pisze ze nie mozna jezdzic po chodniku ?
    juras

  • 6. Data: 2006-08-26 07:15:45
    Od: "art409" <a...@w...pl>

    wiadomości news:d894s3-ni2.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > A ile to będzie promili?

    Tyle ze jesli jechalbys samochodem w podobnych okolicznosciach i mialbys
    kontakt z "władzą" to pewnie prawa jazdy bys juz nie miał :))

  • 7. Data: 2006-08-26 09:10:52
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    yuras napisał(a):

    > Gdzie to pisze ze nie mozna jezdzic po chodniku ?

    W ustawie "Prawo o ruchu drogowym".

    j.

    --
    To nie ja głosowałem na PiS.
    http://tinyurl.com/dpuad /kto pierwszy kliknie ten głupi :P/

  • 8. Data: 2006-08-26 10:05:19
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Hikikomori San napisał(a):

    > Pisze tez, kiedy i jak wolnio jechac po chodniku...

    "jest napisane" :)

    --
    Czy Zbigniew Ziobro dokonał makabrycznego morderstwa?
    Czy Zbigniew Ziobro oskarzył niewinnego człowieka?

  • 9. Data: 2006-08-26 10:05:39
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Kami-no kodomotachi-wa mina odoru i inne ksiazki http://tiny.pl/gn6m
    Dopisz własne obserwacje. Zapraszamy na forum: http://tiny.pl/mgcc

  • 10. Data: 2006-08-26 10:06:18
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    art409 wrote:

    > Tyle ze jesli jechalbys samochodem w podobnych okolicznosciach i mialbys
    > kontakt z "władzą" to pewnie prawa jazdy bys juz nie miał :))

    Problem z tym, ze rowerzysta po chodniku moze jechac... (w pewnych
    warunkach).