  • 1. Data: 2005-12-22 18:40:47
    Temat: Roman G. w akcji
    Od: Marcin Szawurski <x...@x...pl>

    74.html

  • 2. Data: 2005-12-22 18:57:26
    Temat: Re: Roman G. w akcji
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Marcin Szawurski napisał(a):
    74.html

    Swoja droga to ciekawy wyrok, zwlaszcza uzasadnienie "W warunkach
    gospodarki rynkowej właścicielki lokalu mogą kierować ofertę do
    klienteli, którą sobie wybiorą".

  • 3. Data: 2005-12-22 19:05:19
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    > Swoja droga to ciekawy wyrok,

    No właśnie. Sprzeczny z linia doktryny na pl.soc.prawo. ;)

  • 4. Data: 2005-12-22 19:06:19
    Od: Marcin Szawurski <x...@x...pl>

    Tomasz Pyra wrote:

    74.html

    > Swoja droga to ciekawy wyrok, zwlaszcza uzasadnienie "W warunkach
    > gospodarki rynkowej właścicielki lokalu mogą kierować ofertę do
    > klienteli, którą sobie wybiorą".

    Czy są jakieś orzeczenia SN w tej kwestii, wydane po 1990 roku? Bo jeśli
    nie, to decyzja sądu jest oczywista - ciekawi są, jakie ma zdanie "SN" w
    tej kwestii po zmianie ustroju.

  • 5. Data: 2005-12-22 19:07:55
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    > Swoja droga to ciekawy wyrok, zwlaszcza uzasadnienie "W warunkach
    > gospodarki rynkowej właścicielki lokalu mogą kierować ofertę do klienteli,
    > którą sobie wybiorą".

    Moze Ci, co tak glosno krzyczeli jakis czas temu o stosowaniu art. 135 KW do
    wlasciciela pubu (czy ochroniarza), ktory nie ma ochoty wpuscic
    potencjalnego klienta zabiora teraz glos?;-)))0

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 6. Data: 2005-12-22 19:09:04
    Od: Marcin Szawurski <x...@x...pl>

    Tomasz Pyra wrote:

    74.html

    > Swoja droga to ciekawy wyrok, zwlaszcza uzasadnienie "W warunkach
    > gospodarki rynkowej właścicielki lokalu mogą kierować ofertę do
    > klienteli, którą sobie wybiorą"

    "...na przykład do białych, anglosaksonów i protestantów, niebędących
    kalekami ani nienależącymi do mniejszosci etnicznej, społecznej,
    seksualnej, politycznej..."

  • 7. Data: 2005-12-22 19:10:41
    Od: Marcin Szawurski <x...@x...pl>

    Michał Wilk wrote:

    > Moze Ci, co tak glosno krzyczeli jakis czas temu o stosowaniu art. 135 KW do
    > wlasciciela pubu (czy ochroniarza), ktory nie ma ochoty wpuscic
    > potencjalnego klienta zabiora teraz glos?;-)))0

    "07 zgłoś się" :-)

  • 8. Data: 2005-12-22 19:11:29
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Michał Wilk" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Moze Ci, co tak glosno krzyczeli jakis czas temu o stosowaniu art. 135 KW
    > do wlasciciela pubu (czy ochroniarza), ktory nie ma ochoty wpuscic
    > potencjalnego klienta zabiora teraz glos?;-)))0

    Przecież ten wyrok się nie utrzyma.

  • 9. Data: 2005-12-22 19:26:20
    Od: MiKeyCo <m...@w...pl>

    Heming napisał(a):
    > No właśnie. Sprzeczny z linia doktryny na pl.soc.prawo. ;)

    Sędzia-kalosz! :)

    imho albo uzasadnienie bzdurne albo dziennikarz wybrał cytat bez
    przemyślenia. A wyrok też bez ładu - toż to czysta dyskryminacja była -
    mężczyźni zakładają peruki, czarni siadają z tyłu, kobiety zakładają
    hidżab, a azjaci nisko się kłaniają. Kurcze, ta niepoprawność polityczna
    pewnie będzie najpoprawniejsza w RP v.4.

    --
    pzdr
    MiKeyCo

  • 10. Data: 2005-12-22 19:44:52
    Od: "Roman G." <r...@W...gazeta.pl>

    Heming <heming@wytnij_to.gazeta.pl> napisał(a):

    > Przecież ten wyrok się nie utrzyma.

    Radzisz apelować?

    W Częstochowie byłem przejazdem, zrobiłem to trochę dla żartu, ale sprawa po
    tym wyroku przestała mnie bawić. Na rozprawie pani mecenas twierdziła, że
    jestem męskim szowinistą i że jest to atak na kobiety, bo one takie
    subtelne, delikatne i maja prawo w kawiarni porozmawiać intymnie na przykład
    o rozstępach.
    Wyrok jak dla mnie jest kuriozalny, ale w razie złożenia apelacji mam dalej
    biegać za oszołoma? ;-)
    Sam nie wiem.

    Roman