  • 11. Data: 2005-12-22 19:54:49
    Temat: Re: Roman G. w akcji
    Od: Pav <n...@z...pl>

    Roman G. napisał(a):

    > Radzisz apelować?

    Heming ma rację pewnie, że apeluj

  • 12. Data: 2005-12-22 19:59:14
    Od: MiKeyCo <m...@w...pl>

    Roman G. napisał(a):
    > W Częstochowie byłem przejazdem, zrobiłem to trochę dla żartu, ale sprawa po
    > tym wyroku przestała mnie bawić. Na rozprawie pani mecenas twierdziła, że
    > jestem męskim szowinistą i że jest to atak na kobiety, bo one takie
    > subtelne, delikatne i maja prawo w kawiarni porozmawiać intymnie na przykład
    > o rozstępach.
    > Wyrok jak dla mnie jest kuriozalny, ale w razie złożenia apelacji mam dalej
    > biegać za oszołoma? ;-)
    > Sam nie wiem.

    IMHO:
    1. Babki z Babiego Lata ni mniej ni więcej tylko dyskrymunują.
    2. Żaden (szanujący się) facet nie powinien ich pozywać.
    3. Teraz to już trzeba ciągnąć, apelować i doprowadzić choćby do SN...
    4. ...po czym (po wygranej) wysłać kobitkom kwiaty.

    To pisałem ja, taki duży szowinista.:)
    --
    pzdr
    MiKeyCo

  • 13. Data: 2005-12-22 20:00:10
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    > imho albo uzasadnienie bzdurne albo dziennikarz wybrał cytat bez
    > przemyślenia. A wyrok też bez ładu - toż to czysta dyskryminacja była

    Gdzie tu widzisz dyskryminacje (a wiec nierowne traktowanie osob
    znajdujacych sie w podobnej sytuacji)? Jesli od kobiet nie wymaganoby
    zakladania peruk, a od facetow tak, to co innego. Podobnie, jesli mimo
    zalozenia peruki zostalby wyrzucony, ale w tym wypadku nie ma mowy o
    dyskryminacji

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 14. Data: 2005-12-22 20:04:53
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Roman G." <r...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Radzisz apelować?

    Walcz do końca. Może niechcący doprowadzisz do... skreślenia art. 135 i
    drugiej części art. 138 kw.
    Pewnie nie o to ci chodzi, ale byłby z tej afery jakiś pożytek.

  • 15. Data: 2005-12-22 20:12:26
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Roman G." <r...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Radzisz apelować?

    Przed ewszystkim jestem studentem, a nie adwokatem, więc nie mogę Ci radzić,
    zwłaszcza że nie znam szczegółów sprawy, ale jeśli ja byłbym na Twoim
    miejscu to pewnie poszedłbym za ciosem. Moim zdaniem to całkiem
    niebezpieczny precedens.

    Masz uzasadnienie wyroku na piśmie?

  • 16. Data: 2005-12-22 20:17:13
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    MiKeyCo napisał(a):
    > pewnie będzie najpoprawniejsza w RP v.4.

    Gwoli scislosci: pelne nr wersji sa zastrzezone dla wersji przelomowych
    liczba parzysta po nr wersji oznacza stabilna.
    To co mamy to raczej 3.9.5

    MarcinJM

  • 17. Data: 2005-12-22 20:17:32
    Od: "Roman G." <r...@W...gazeta.pl>

    Heming <heming@wytnij_to.gazeta.pl> napisał(a):

    > Masz uzasadnienie wyroku na piśmie?

    Rozprawa była wczoraj.

    Roman

  • 18. Data: 2005-12-22 20:27:48
    Od: MiKeyCo <m...@w...pl>

    Michał Wilk napisał(a):
> [...]
    > zakladania peruk, a od facetow tak, to co innego. Podobnie, jesli mimo
    > zalozenia peruki zostalby wyrzucony, ale w tym wypadku nie ma mowy o

    Przykro mi, ale pleciesz...

    A gdzie tu widzisz równe traktowanie? Gdzie przymus peruki dla kobiet?
    Z art. wynika, że peruki dotyczyły mężczyzn lub (jeśli dotyczyły
    wszystkich) to od nich były rygorystycznie wymagane - wymaganie było
    uzależnione od płci. Kwestią otwartą jest to _na_ile_ było to nierówne
    traktowanie i było dotkliwe, a nie _czy_w_ogóle_. To wynika z artykułu,
    chyba, że nie były przytoczone istotne szczegóły.

    W tym przypadku dopinguję kobietom, ale nie życzyłbym sobie, żeby
    pojawił się lokal, w którym (regulaminowo każdy) klient na żądanie
    obsługi musiałby się przesiąść do osobnej sali, jednak wymagano by tego
    tylko od Murzynów, kalek... albo kobiet. Wtedy dopiero byłby wrzask.

    --
    pzdr
    MiKeyCo

  • 19. Data: 2005-12-22 20:35:03
    Od: MiKeyCo <m...@w...pl>

    MarcinJM napisał(a):
    > Gwoli scislosci: pelne nr wersji sa zastrzezone dla wersji przelomowych
    > liczba parzysta po nr wersji oznacza stabilna.

    right

    > To co mamy to raczej 3.9.5

    Gdzie tam. Jak na razie mamy to co było, czyli 3.4.13 by
    ChłopcyzFerajny. Niezależny zespół deweloperów dopiero niedawno
    rozpoczął prace i wypuścił kilka drobnych poprawek w night build'ach.

    --
    pzdr
    MiKeyCo

  • 20. Data: 2005-12-22 21:12:07
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Heming [heming@wytnij_to.gazeta.pl] napisał:
    > Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam> napisał w
    wiadomości
    > No właśnie. Sprzeczny z linia doktryny na pl.soc.prawo. ;)

    Ja bym na jego miejscu się odwoływał.