  • 1. Data: 2005-12-22 17:34:00
    Temat: zwolnienie z pracy czy prawidlowe?
    Od: "kornik" <b...@n...pl>

    mialem umowe o prace na czas okreslony do konca grudnia 2005 z 2 tygodniowym
    okresem wypowiedzenia,
    dzis zadzwoniono do mnie ze nie zostanie mi przedluzona umowa.
    nie dostalem zadnego pisma , nic nie podpisywalem.

    pytanie
    czy umowa wygasa automatycznie ostatniego grudnia ? i nie potrzebne jest
    formalne wypowiedzenie?
    czy jest to skuteczne?

    mimo wszytko zycze Spokojnych Swiat Grupowiczom.

  • 2. Data: 2005-12-22 17:57:33
    Temat: Re: zwolnienie z pracy czy prawidlowe?
    Od: Marcin Szawurski <x...@x...pl>

    kornik wrote:
> [...]
    > formalne wypowiedzenie?
    > czy jest to skuteczne?
    >
    > mimo wszytko zycze Spokojnych Swiat Grupowiczom.

    skuteczne. Czas określony to czas określony.

  • 3. Data: 2005-12-22 18:03:51
    Od: "dan" <j...@p...fm>

    > nie dostalem zadnego pisma , nic nie podpisywalem.
    >
    > pytanie
    > czy umowa wygasa automatycznie ostatniego grudnia ? i nie potrzebne jest
    > formalne wypowiedzenie?

    A co chcialbys wypowiadac skoro umowa rozwiazuje sie z uplywem oznaczonego
    czasu?

    Dan

  • 4. Data: 2005-12-22 21:26:42
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "kornik" <b...@n...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dzis zadzwoniono do mnie ze nie zostanie mi przedluzona umowa.
    > nie dostalem zadnego pisma , nic nie podpisywalem.

    Czy Ty nie odrozniasz wypowiedzenia od wygasniecia?
    Konczy sie czas umowy i wygasa ona - podpisujac umowe wiedziales przecie, do
    kiedy jest wazna. Byles niepismienny wowczas??????
    To dwutygodniowe wypowiedzenie wtedy by obowiazywalo, gdyby Twoj pracodawca
    chcial Cie zwolnic przed koncem grudnia - np w czerwcu. Wowczas musialby Ci
    2 tygodnie wczesniej wypowiedziec umowe.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2005-12-22 22:53:56
    Od: "dan" <j...@p...fm>

    Użytkownik "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Narazie to Ty nie odrozniasz wygasniecia od rozwiazania na skutek uplywu
    czasu , na ktory umowa byla zawarta. Umowa o prace wygasa w razie smierci
    pracownika, pracodawcy , nieobecnosci w pracy z powodu tymczasowego
    arestowania oraz w kilku i innych wypadkach okreslonych w pragmatykach
    sluzbowych.
    Uplyw terminu powoduje rozwiazanie umowy.

    Dan.

  • 6. Data: 2005-12-23 10:34:26
    Od: "kornik" <b...@n...pl>

    dzieki za info