  • 91. Data: 2005-12-24 21:33:40
    Temat: Re: Roman G. w akcji
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Roman G. [###r...@W...gazeta.pl.###] napisał:

    > Zastanawiam się, jaki wpływ na orzeczenie miał fakt, że wśród
    > pomysłodawczyń tego lokalu są znane częstochowskie prawniczki.
    > A jeśli wpływ taki był, to czy się ujawni także w sądzie okręgowym.

    Ale sąd okręgowy już niestety musi trzymać jakiś tam poziom. Poza tym
    niekorzystny wyrok w sądzie okręgowym moim zdaniem w tym wypadku mocno
    pachnie skargą konstytucyjną. Bo faktycznie dotknąłeś bardzo istotnej
    kwestii. Mniejsza o przymuszanie do noszenia peruk, ale problem raczej
    w wymiarze zamachu na wolności obywatelskie i równouprawnienie.

    Gdy wejdziesz w posiadanie uzasadnienie, to poza apelacją ja bym
    jeszcze wysłał odpisy do Ministra Sprawiedliwości i Rzecznika Praw
    Obywatelskich z wnioskiem o rozpatrzenie możliwości wstąpienia przez
    któregoś z nich w postępowanie z uwagi na naruszenie kardynalnych
    zasad równouprawnienia zagwarantowanych konstytucyjnie. Może chwyci,
    może nie.

    > Zjawisko ma szerszy wymiar. Jest tych kobiet pomysłodawczyń tam ze
    > czterdzieści, niektóre to ponoć jakaś lokalna śmietanka - lekarki,
    > prawniczki i takie tam.

    Moja wypowiedź była po prostu podziwem w pozytywnym tego słowa
    znaczeniu. Doceniam ludzi, którzy mają własne zdanie i potrafią go
    bronić.

  • 92. Data: 2005-12-24 21:53:01
    Od: castrol <j...@w...blumen.pl>

    Roman G. napisał(a):

    > Zjawisko ma szerszy wymiar. Jest tych kobiet pomysłodawczyń tam ze
    > czterdzieści, niektóre to ponoć jakaś lokalna śmietanka - lekarki,
    > prawniczki i takie tam.

    no i tym bardziej trzeba im uswiadomic ze zyja w panstwie prawa, a nie
    tworza sobie same swoje wlasne male panstewko do ktorego wolno wchodzic
    tylko z perukami

    Jacek

  • 93. Data: 2005-12-24 22:51:46
    Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl>

    Sat, 24 Dec 2005 22:53:01 +0100, *castrol*
    <news:43adc33c$1@news.home.net.pl> napisał(a):

    > no i tym bardziej trzeba im uswiadomic ze zyja w panstwie prawa, a nie
    > tworza sobie same swoje wlasne male panstewko do ktorego wolno wchodzic
    > tylko z perukami

    Jeżeli ten "facet" czuje się kobietą i chce przebywać z kobietami w celu
    poplotkowania sobie np na babskie tematy, to niechże przedstawi się,
    zadeklaruje jako kobieta, ogoli wąsy i założy tą perukę.

    --
    Kaja

  • 94. Data: 2005-12-24 23:32:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Kaja [###k...@n...ma.wp.pl.###] napisał:

> [...]
    się,
    > zadeklaruje jako kobieta, ogoli wąsy i założy tą perukę.

    Chwilowo mniej ważne jest co ten facet chce, a bardziej, że w sądzie
    mamy dziwny precedens. Ów precedens może faktycznie wskazywać na
    jakieś dziwne uwarunkowania w tamtejszym sądzie, bo jest trochę za
    grubym błędem, by uznać, że popełniono go przez nierozwagę. Stąd
    uważam, że należało by sprawę wyjaśnić do końca bowiem w moich oczach
    cokolwiek rzuca cień na wymiar sprawiedliwości.

    Albo przejść procedurę do końca, ustalić że właścicielka lokalu miała
    takie prawo ze wszystkimi tego konsekwencjami (czyli przykładowo
    niewpuszczanie do sklepów samoobsługowych Romów i Obcokrajowców - bo
    oni kradną - przykładowo), albo uznać, że nie miała prawa i na zawsze
    dyskusję. Bo jeśli się to zostawi w takim stadium, to przynajmniej u
    mnie pozostanie niedosyt.

  • 95. Data: 2005-12-24 23:40:29
    Od: Marcin Szawurski <x...@x...pl>

    Kaja wrote:

    > Jeżeli ten "facet" czuje się kobietą i chce przebywać z kobietami w celu
    > poplotkowania sobie np na babskie tematy, to niechże przedstawi się,
    > zadeklaruje jako kobieta, ogoli wąsy i założy tą perukę.

    Jeżeli ten "Żyd" czuje się Polakiem i chce przebywać z Polakami w celu
    poplotkowania sobie np na patriotyczne tematy, to niechże przedstawi
    się, zadeklaruje jako Polak, ogoli pejsy i zdejmie tą jarmułkę.

  • 96. Data: 2005-12-25 11:56:33
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Kobiety sikają nieco inaczej od mężczyzn - \\

    no niekoniecznie :-)
    http://host.wildrhino.com/shakti/cr/ttrt/tukz.jpg
    (uwaga, strona zawiera gole ciałko)

    P.

  • 97. Data: 2005-12-25 16:49:56
    Od: "Michał Wilk" <m...@g...pl>

    > Zamknięte kluby to zupełnie inna sprawa. Wymóg nabycia biletu to tylko
    > inna forma uiszczenia opłaty za usługę.

    A co przesadza o tym, ze dany klub jest "zamkniety" czy "otwarty"?

    Pozdrawiam,
    Michal

  • 98. Data: 2005-12-25 17:09:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Michał Wilk wrote:

    > A co przesadza o tym, ze dany klub jest "zamkniety" czy "otwarty"?

    Zarejestrowana forma działalności i tryb przyjmowania członków.

  • 99. Data: 2005-12-27 07:41:21
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Tomasz Trystula <t...@t...pl> napisali:

    > "Ten zakichany Art. 148 KK powinien byc jak najszybciej wykreslony, bo
    > ogranicza wolnosc. Toz to skandal, ze nie moge sobie zabic kogos, kiedy
    > mam ochote."

    Czy art 135 KW chroni czyjes zycie lub mienie? Wrecz przeciwnie

    > ustawodawcza obywateli i zbieraj podpisy, albo zostan wybranym do Sejmu
    > w nastepnych wyborach, a nie skladaj pobozne zyczenia na grupach dyskusyjnych.

    Po to sa grupy dyskusyjne, zeby na nich dyskutowac, glupolu.

    . KRZYZAK jacek.krzyzanowski maupa pkpik.pl .
    . Skierniewice .

  • 100. Data: 2005-12-27 10:19:23
    Od: Jacek Krzyzanowski <j...@p...pl>

    Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> napisali:

    > Kobiety sikają nieco inaczej od mężczyzn - stąd podział na kibelki jest
    > obiektywnie uzasadniony.

    A co ma sposob sikania kobiet do mozliwosci wchodzenia do damskiej
    toalety?