  • 101. Data: 2022-07-31 09:51:43
    Temat: Re: [OT] Pytanie o telefon
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Jak każde stwierdzenie dotyczące osób, jest jednak różnica pomiędzy
    > powiedzeniem, że nie pochwala się trybu życia rozwiązłych osób, a moja
    > córka się kurwi.

    Nie wiem czemu przypomina mi się stwierdzenie, że lgbt to nie ludzie
    (tylko idologia). Jak wzywa do tępienia wszystkich, co żyją nie tak jak
    jej się podoba, to każdego indywidualnie też. Tak jak ja bym wzywał do
    mordowania żydów, katolików czy murzynów, to przecież nie całej "razy" w
    ciągu piętnastu minut na jednym rynku, tylko po jednym co najwyżej kilku
    na raz (bo więcej fizycznie się nie da, choć był jeden co próbował i
    nawet jednego stosunkowo niewielkiego narodu nie dał rady).

    > ALe, że jest wyjątkowa, to Ty powtarzasz.

    Oczywiście, że jest, bo to dotyczy ich a nie plebsu. A oni są
    pieprzonymi hipokrytami i o tym właśnie piszę.
    > Ona nic takiego nie
    > powiedziała.

    Powiedziała, że tych co się ruchają nieprawomyślnie należy wydalać z
    kraju. Jej córka przytomnie wydaliła się sama:P

    > Tak jak już wcześniej napisałam, pewnie jest jej z jej
    > powodu wstyd ale nie chce palić wszystkich mostów bo to wkońcu jej
    > córka. Ale moze nie znam baby i erdoli te farmazony wyłącznie z przyczyn
    > politycznych, a sama wręcz zazdości córce. Wtedy jest to oczywiście
    > czysta hipokryzja, tylko, że w nieco innym miejscu.

    Tak czy inaczej "to jest wyjątkowa sytuacja" kiedy dotyczny mnie jest
    czystą hipokryzją (mimo że absolutnie zrozumiałą).

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 102. Data: 2022-07-31 10:26:46
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A jak się napierdalają polscy kibice z brytyjskimi to jest to wojna
    > katolicyzmu z kościołem anglikańskim?

    To wtedy napierdalają się bo kibicują innym kopaczom piłki.

    > A rydzyk jest duszą Chrześcijaństwa? To są grupy ludzi manipulują masami
    > dla osiągnięcia własnych celów. I bardzo często wykorzystują do tego
    > religie.

    No i niewątpliwie jakby hordy rydzykowe zaczęły mordować na przykład
    żydów, to jednak religia coś by z tym miała wspólnego i jej rola nie
    byłaby w problemie pomijalna. Myślę, że rydzyk jest tu dość dobrym
    przykładem, zresztą przytaczałem wcześniej postać budyjskiego rydzyka w
    birmie.

    > Mogą mieć przy dość jednak ograniczonej perspektywie.

    No cieżko mieć szeroką perspektywę jak cię zabiją:( A kto ma szeroką
    perspektywę?

    > Dokładnie jak z rydzykiem w Polsce.

    Więc zgadzamy się że rydzyk jest dość dobrym "przykładem".

    > No sam widzisz.

    No widzę. JEst on twarzą radykalnego buddyzmu (i to bynajmniej
    pokojowego) i ma ogromne poparcie wśród ludzi, poparte zresztą poglądami
    społeczenstwa i czynami w postaci regularnego ludobójstwa. Jeśli to nie
    jest przykład "wojowniczego" buddyzmu to nie wiem co by było?

    > Ma tyle co rydzyk z Chrześcijąństwem a ustawki kibiców z ich religią czy
    > poczyciem patriotyzmu.

    Przecież rydzyk ma mnóstwo wspólnego z chrześcijaństwem. Ba jest jego
    ofiicjalnym przedstawicielem. Analogicznie papież pierdoli że mu nato
    szczekało i czy tego chcesz czy nie pierdoli to jako przedstawiciel (a
    nawet szef) chrześciajaństwa.

    > Posłucham, ale już tytuł sugeruje co sam twierdzę. To jest specyfika
    > Birmy i ludzi, którzy tam manipulują dla swoich celów. Tak samo by
    > robili, gdyby byli ateistami lub innowiercami.

    Być może tak samo by było, ale jednak tak jest, że robią to pod "flagą"
    buddyjską.

    > Czy takie
    > dżihady i wyprawy krzyżowe były kiedykolwiek udziałem Buddyzmu?

    W azji chyba też swoje wojny religijne mieli?

    Czy
    > wiesz bez sprawdzenia na Wikipedii jakie jest zdanie Buddyzmu nt.
    > aborcji, seksu przedmałżeńskiego i paru innych tematów, którymi KK żyje?

    NIespecjalnie. NIe wiem też jakie wierzenia mają inuici;)

    > A założe się, że wiesz też co myśli ntt. Islam, mimo, że nie pochodzisz
    > z tego kręgu, tak jak nie jesteś Buddystą.

    No nie da się ukryć...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 103. Data: 2022-07-31 11:01:05
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31.07.2022 o 06:31, Marcin Debowski pisze:

> [...]
    > A rydzyk jest duszą Chrześcijaństwa? To są grupy ludzi manipulują
    > masami dla osiągnięcia własnych celów. I bardzo często wykorzystują

    Bardzo celne spostrzeżenie. Jak terroryści arabscy wysadzają samolot, to
    utożsamianie ich z Arabami, czy Muzułmanami ma ograniczony sens. Znam
    masę Arabów, czy Muzułmanów i chcę wierzyć, ze żaden z nich nie ma
    zamiaru niczego ani nikogo wysadzać. Tylko wiele osób - zwłaszcza
    dziennikarzy - tego nie rozumie.

    > Owszem.

    Bo religia wielu wydaje się "ważnym powodem" do czynienia czynów, które
    normalnie są uznawane za złe. Mordowanie ludzi generalnie uważano już
    dawno za złe, ale jak w imię Boga czyniono krucjaty, albo mordowano ludy
    nadbałtyckie, to nagle urastało to do rangi czynów chwalebnych.

    > Zgadzam się z tym, ale jednak tak na codzień to nie widzę takiego
    > obłudnego, agresywnego moralizatorstwa poza KK i Islamem. Czy takie
    > dżihady i wyprawy krzyżowe były kiedykolwiek udziałem Buddyzmu? Czy
    > wiesz bez sprawdzenia na Wikipedii jakie jest zdanie Buddyzmu nt.
    > aborcji, seksu przedmałżeńskiego i paru innych tematów, którymi KK
    > żyje? A założe się, że wiesz też co myśli ntt. Islam, mimo, że nie
    > pochodzisz z tego kręgu, tak jak nie jesteś Buddystą.

    Moja przygoda z Buddyzmem jest luźno powiązana z fascynacją sportami
    walki. Spora część systemów walk pochodzących z Azji ma jakieś tam
    powiązanie z tamtejsza religią, a zatem w tym drobnym zakresie ogarniam
    temat. Buddyzm generalnie opiera się na tym, że wskazujemy drogę, ale
    nie wymuszamy, by ktoś nią szedł. Buddyzm nie uważa się za jedyną
    możliwą drogę i tow nim jest fajne. Przy czym i wśród Buddystów pewnie
    było kilku oszołomów, którzy w imię miłości nienawidzili. Nie potrafię
    jednak ich wskazać. Za mało ich znam.

    --
    Robert Tomasik

  • 104. Data: 2022-07-31 11:06:02
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31.07.2022 o 10:26, Shrek pisze:

    > To wtedy napierdalają się bo kibicują innym kopaczom piłki.

    Ale czemu na meczach siatkówki się nie naparzają? Bo często się nad tym
    zastanawiam. Są zawody strzeleckie. Kilka drużyn w tym bierze udział.
    Każdy ma ze sobą broń. Jak żyję, to nie słyszałem, by sobie "po ryju"
    antagoniści dawali.

> [...]
    > byłaby w problemie pomijalna. Myślę, że rydzyk jest tu dość dobrym
    > przykładem, zresztą przytaczałem wcześniej postać budyjskiego rydzyka w

    Ale zwolennicy Rydzyka nikogo jak dotąd nie mordują. Po za tym co by tu
    uznać za powód, jakby zwolennicy Rydzyka zaczęli mordować zwolenników
    Korwina?

    --
    Robert Tomasik

  • 105. Data: 2022-07-31 12:16:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Ale czemu na meczach siatkówki się nie naparzają?

    Nie wiem. Widać piłka siatkowa nie przyciąga tego rodzaju kibiców.
    Tradycja chyba taka.

    > Ale zwolennicy Rydzyka nikogo jak dotąd nie mordują.

    No a zwolennicy birmańskiego rydzyka mordują. O naszych się nie martw
    nasi też by popierali mordowanie żydów - po prostu nie mają możliwości:P

    > Po za tym co by tu
    > uznać za powód, jakby zwolennicy Rydzyka zaczęli mordować zwolenników
    > Korwina?

    Jak zwolennicy rydzyka, to pewnie powodem byłby właśnie rydzyk? Ze
    zwolennikami rydzyka jest sprawa o tyle prosta, że jakby gdzieś poszli
    samopas kogoś mordować, to by po prostu wpierdol zaliczyli. Wtedy pewnie
    właczyliby się stójkowi spod kościołów bąkiewicza. No i potem napewno
    znaleźliby się tacy, co by twierdzili że to nie miało nic wspólnego z
    religią;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 106. Data: 2022-07-31 12:19:53
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Bardzo celne spostrzeżenie. Jak terroryści arabscy wysadzają samolot, to
    > utożsamianie ich z Arabami, czy Muzułmanami ma ograniczony sens.

    Oczywiście że ma sens. Nawet oni się z tym sensem nie kryją otwarcie
    występując pod hasłem alah akbar.
    > Znam
    > masę Arabów, czy Muzułmanów i chcę wierzyć, ze żaden z nich nie ma
    > zamiaru niczego ani nikogo wysadzać.

    No i? W czym to zmienia, że ci co się wysadzają robią to między innymi w
    imię religii, i co więcej nie spotyka się to z jakąś gwałtowną
    kontreakcją przedstawicieli tej religii? A jeśli już to raczej "nie
    popieramy ale rozumiemy"?

> [...]
    > dawno za złe, ale jak w imię Boga czyniono krucjaty, albo mordowano ludy
    > nadbałtyckie, to nagle urastało to do rangi czynów chwalebnych.

    No przecież właśnie o tym piszę. W historii świata wielu ludobójstw
    dokonano pod "auspicjami" religii. Buddyzm wbrew pozorom nie był wyjątkiem.

    > Buddyzm nie uważa się za jedyną
    > możliwą drogę i tow  nim jest fajne. Przy czym i wśród Buddystów pewnie
    > było kilku oszołomów, którzy w imię miłości nienawidzili. Nie potrafię
    > jednak ich wskazać. Za mało ich znam.

    Wydaje ci się fajny, bo słyszałeś o fajnej jego części. Wszędzie gdzie
    byłem w azji południowo wschodniej okazywało się, że spoglądasz na fajną
    fasadę. I powiem ci, że jakbym nie wiedział bo wcześniej nie poczytałem,
    to również bym myślał, że to fajne typki co kochają pokój. No a jednak
    okazuje się, że religia zawsze jest dobrym powodem, żeby innym łeb
    upierdolić:( Choćby nie wiem jak fajnie z zewnątrz wyglądała.

    https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/swiat/15523
    69,1,nowa-grozna-twarz-buddyzmu.read

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 107. Data: 2022-07-31 21:13:49
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31.07.2022 o 12:19, Shrek pisze:
    > Oczywiście że ma sens. Nawet oni się z tym sensem nie kryją otwarcie
    > występując pod hasłem alah akbar.

    Nie jest ważne, pod jakimi oni hasłami działają, tylko, czy organizacja
    się z nimi utożsamia.

> [...]
    > imię religii, i co więcej nie spotyka się to z jakąś gwałtowną
    > kontreakcją przedstawicieli tej religii? A jeśli już to raczej "nie

    No i z tego, ze rozumieją wynika, że w ich imieniu się ktoś wysadza?

    --
    Robert Tomasik

  • 108. Data: 2022-07-31 21:46:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nie jest ważne, pod jakimi oni hasłami działają, tylko, czy organizacja
    > się z nimi utożsamia.

    Przecież fundamentaliści islamscy się do nich jak najbardziej przyznają.

    > No i z tego, ze rozumieją wynika, że w ich imieniu się ktoś wysadza?

    Mniej więcej tao samo jak pisiory niepopierające ale rozumiejące
    wieszanie podobizn polityków. I kulsony wykonujące ich rozkazy.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 109. Data: 2022-08-01 01:07:02
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 31.07.2022 o 21:46, Shrek pisze:

    > Przecież fundamentaliści islamscy się do nich jak najbardziej przyznają.

    Pytanie, na ile Muzułmanie się do fundamentalistów przyznają.

    > Mniej więcej tao samo jak pisiory niepopierające ale rozumiejące
    > wieszanie podobizn polityków. I kulsony wykonujące ich rozkazy.

    To wyjaśnia wiele głoszonych przez Ciebie tez.

    --
    Robert Tomasik

  • 110. Data: 2022-08-01 06:06:24
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Pytanie, na ile Muzułmanie się do fundamentalistów przyznają.

    A jakiś muzułmański papież się od nich zdecydowanie odcina? Tak czy
    inaczej mają związek z religią i nie da się temu zaprzeczyć.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!