  • 1. Data: 2004-05-05 19:14:04
    Temat: Renta rodzinna a zasiłek dla bezrobotnych
    Od: "Wojtek - Blondas" <w...@t...pl>

    Mam pytanie,
    Obecnie pracuje ( umowa o pracę ) oraz pobieram z ZUS rentę rodzinną.
    Pytanie brzmi: Czy gdy stracę prace to będzie mi przysługiwał zasiłek dla
    bezrobotnych ?? Czy te dwa świadczenia nie wykluczają się ze sobą ??

    ---
    Poczta od Wojtka Piotrowskiego
    mail: w...@p...prv.pl
    GG: 1902777

    "Niebo gwiaździste nade mną, prawo moralne we mnie"

    www.pajacyk.pl ..... nakarm głodne dzieci.

  • 2. Data: 2004-05-05 20:34:13
    Temat: Re: Renta rodzinna a zasiłek dla bezrobotnych
    Od: "attyde" <a...@p...fm>

    Użytkownik "Wojtek - Blondas" <w...@t...pl> napisał w
    wiadomości news:c7beg4$dmc$1@atlantis.news.tpi.pl...
> [...]
    > Pytanie brzmi: Czy gdy stracę prace to będzie mi przysługiwał zasiłek dla
    > bezrobotnych ?? Czy te dwa świadczenia nie wykluczają się ze sobą ??

    Jeśli dochód z renty rodzinnej nie przekracza połowy najniższego
    wynagrodzenia to otrzymasz status bezrobotnego i prawo do zasiłku dla
    bezrobotnych. W przeciwnym razie...ani jedno, ani drugie ci się nie należy.
    Tak jest w obecnym stanie prawnym. Prawdopodobnie od 01.06.2004 r. wejdzie w
    życie nowa ustawa. Czy to się zmieni? jeszcze nie wiem

    pozdrawiam
    edyta