  • 1. Data: 2004-05-05 16:08:31
    Temat: Spółdzielnia mieszkaniowa - rozliczenie kosztów mediów ..
    Od: "JP" <j...@N...pl>

    Przebywam poza granicami Pl. Po przyjeździe stwierdziłem, że zostałem
    obciążony dużymi kosztami za zużycie mediów. Napisałem pismo z prośbą o
    dokonanie oczytu stosownych liczników i właściwe rozliczenie. Otrzymałem
    odpowiedź "że rozliczenie zostało wykonane prawidłowo i zgodnie z
    regulaminem rozliczeń. Z uwagi na nie udostępnienie mieszkania został Pan
    rozliczony ryczałtem". W spóldzielni nie ma żadnego planu dokonywania
    odczytów jak również nie poinformowano mnie o terminie dokonywania odzcytów
    (podobno na drzwiach wejściowych do budynku wisiała jakaś kartka). Klucze do
    mieszkania ma również syn, który także nie zauważył żadnej kartki. Jak się
    bronić?
    Pozdrawiam. JP