  • 1. Data: 2004-05-05 19:28:17
    Temat: pytanie o pracę w Policji
    Od: "Felipo" <f...@w...pl>

    Witam
    Poniewaz nie znalazlem zadnej grupy na temat Policji, szukam pomocy na tej
    grupie
    Mam pytanie dotyczace pracy w policji. Niestety mam nie uregulowany stosunek
    do sluzby wojskowej, przegladalem w necie kryteria przyjec do szkol
    policyjnych (po za szczytnem, bo ta szkola mnie nie interesuje na dzien
    dzisiajszy) i w kazdej nalezy miec odrobione wojsko. Szkoda mi jest roku
    spedzonego w wojsku, dlatego chcialbym je odsluzyc w prewencji, wiem ze cos
    takiego jest mozliwe, poniewaz moj znajomy tak zrobil... (nie moge sie z nim
    teraz skontaktowac bo mieszka na drugiim koncu polski i dlatego szukam
    informacji tutaj).Podobno jest jakas instytucja bodajze w Warszawie, ktora
    szkoli funkcjonariuszy prewencji i nie jest to szkola wyzsza. Bylem pytac na
    komendzie ale nic konkretnego sie nie dowiedzialem.
    Jezeli ktos posiada informacje na ten temat to prosze o odp., zalezy mi na
    tym, poniewaz wtedy bez problemu moge kandydowac do szkoly pol. w
    Katowicach.
    Z gory dziekuje...

  • 2. Data: 2004-05-05 21:05:53
    Temat: Re: pytanie o pracę w Policji
    Od: "[ piotr sut ]" <piotr23§§§@§§§tenbit.pl>

    'Felipo' wyklawiaturzył/a w niusie
    c7bfdg$oh7$...@n...news.tpi.pl taką oto treść:

    | tutaj).Podobno jest jakas instytucja bodajze w Warszawie, ktora
    | szkoli funkcjonariuszy prewencji i nie jest to szkola wyzsza.

    Np. Slupsku jest Szkola Policji, gdzie szkola prewencje (nie jest to szkola
    wyzsza).

    ->piotr

  • 3. Data: 2004-05-05 22:41:04
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Felipo" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

    By dostać się do jakiejkolwiek szkoły policyjnej, to obecnie musisz przede
    wszystkim być policjantem. Kiedyś Szczytno przyjmowało po maturze, ale z
    tego co mi wiadomo od kilku lat już takiego naboru nie ma. Warunki przyjęć
    do policji uzyskasz w najbliższym Ci wydziale/sekcji kadr. Są w
    jednostkach szczebla komend (powiatowa, miejska, rejonowa, wojewódzka,
    stołeczna i główna). Widziałem też na stronach internetowych komend.

    Warunkiem jest zdanie testu sprawnościowego, pozytywny wynik badania
    lekarskiego no i istnie wolnych miejsc. Jednym z warunków jest uregulowany
    stosunek do służby wojskowej. Możesz go chyba uregulować w pododdziałach
    prewencji, ale nie jestem tego pewien. Zapytaj w kadrach. Z pododdziałów
    prewencji w sumie łatwiej by było się dostać do Policji no i masz już
    zaliczony tzw. kurs podstawowy. Z wykształceniem średnim, to będziesz
    robił poszczególne szkoły zgodnie z przepisami wewnętrznymi.

  • 4. Data: 2004-05-06 06:06:48
    Od: "Michal" <d...@w...pl>

> [...]
    > Jezeli ktos posiada informacje na ten temat to prosze o odp., zalezy mi na
    > tym, poniewaz wtedy bez problemu moge kandydowac do szkoly pol. w

    A ile sie teraz zaraia w policji na starcie slyszalem ze troche ponad 700zl,
    to prawda?

    Michal

  • 5. Data: 2004-05-06 07:08:34
    Od: chester <c...@p...gazeta.pl>

    > A ile sie teraz zaraia w policji na starcie slyszalem ze troche ponad 700zl,
    > to prawda?

    Tego nie wiem, ale kiedyś z ciekawości poszedłem na spotkanie
    organizowane przez Straż Graniczną (poszukiwali chętnych, bo pewnie nikt
    się z zachodu i południa na wschód nie chce przeprowadzać).
    Funkcjonariusz SG w czasie szkolenia dostaje 1100, a po szkoleniu jeśli
    ma wykształcenie wyższe ma bodajże 1300 na łapę + ewentualne dodatki
    (mieszkanie, mundur i takie tam).

    chester

  • 6. Data: 2004-05-06 08:16:15
    Od: "detektyw" <s...@g...pl>

    Na "dzien dobry" policjant otrzymuje uposazenie z tzw "najnizszej grupy
    zaszeregowania"
    jest to iloczyn kwoty bazowej (okreslony w ustawie budzetowej) razy wskaznik
    dla najnizszej grupy zaszeregowania

    z tego rozporzadzenia mswia, z ktorego korzystam (a moze byc zmiana, nie
    wiem), jest to 0,65

    czyli policjant "na starcie" otrzymuje 0,65 razy kwota bazowa
    do tego dochodzi jeszcze dodatek za stopien posterunkowego

    pzdr

  • 7. Data: 2004-05-06 08:35:50
    Od: "Michal" <d...@w...pl>

    Użytkownik "detektyw" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > czyli policjant "na starcie" otrzymuje 0,65 razy kwota bazowa
    > do tego dochodzi jeszcze dodatek za stopien posterunkowego

    jakies konkretne kwoty? Koncze studia i myslalem o tym zeby wybrac sie do
    policji.. ale jak usluszalem ze
    mlody policjant zarabia cos ok 700-800zl to plan mi sie zmienil.

    michal