  • 1. Data: 2005-07-19 11:59:44
    Temat: Renta rodzinna.
    Od: "gawdzik" <g...@l...edu.pl>

    Cześć,
    potrzebuje pomocy w sprawie renty rodzinnej, otrzymuje ją do 25 roku życia
    ponieważ wtedy, prawodpoobnie będę kończył studia. Problem polega na tym, że
    mam poprawki w związku z czym uczelnia nie chce wydać mi zaświadczenia, że w
    przyszłym roku będę ich studentem. Ponieważ zaświadczenie muszę złożyć pod
    koniec sierpnia a mogę je otrzymać dopiero pod koniec września
    prawdopodobnie za wrzesień renta zostanie mi odebrana. Czy orientuje się
    ktoś może czy jest jednak jakiś sposób aby ją mimo wszystko otrzymać?
    Z góry dzięki za informację, dodam że choruje i te 250zł to dla mnie bardzo
    dużo.

    Pozdrawiam:
    gawdzik