  • 1. Data: 2005-04-18 12:49:07
    Temat: Renta a psychopata
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    Witam,
    Czy przysługuje obywatelowi RP renta socjalna, który posiada orzeczenie
    szpitala dla psychicznie i nerwowo chorych ze jest psychopatą?.

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-04-23 18:10:32
    Temat: Re: Renta a psychopata
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Alicja" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Czy przysługuje obywatelowi RP renta socjalna, który posiada
    orzeczenie
    > szpitala dla psychicznie i nerwowo chorych ze jest psychopatą?.

    Musi to stwierdzić odpowiednia komisja - teraz chyba lekarz orzecznik.
    Zaświadczenie co najwyżej uprawdopodobni fakt.

  • 3. Data: 2005-04-24 09:10:49
    Od: "Alicja" <a...@w...pl>

    > Musi to stwierdzić odpowiednia komisja - teraz chyba lekarz orzecznik.
    > Zaświadczenie co najwyżej uprawdopodobni fakt.

    W jaki sposób komisja może stwierdzić coś odmiennego od szpitala dla
    psychicznie i nerwowo chorych skoro (psychopata) jest to choroba nie
    uleczalna.?

  • 4. Data: 2005-04-24 10:07:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > W jaki sposób komisja może stwierdzić coś odmiennego od szpitala dla
    > psychicznie i nerwowo chorych skoro (psychopata) jest to choroba nie
    > uleczalna.?

    Nie wiem. nie znam się. Nauka radziecka zna jednak takie przypadki. Ja
    również.