  • 1. Data: 2005-04-18 09:56:48
    Temat: powolanie do komisji przetargowej
    Od: "Unbeliever" <u...@w...pl>

    Witam Szanownych Grupowiczow
    Mam pewien problem z ktorym chcialem sie podzielic i uzyskac ewentualnie
    jakas pomoc.
    Sytuacja wyglada mniej wiecej tak: pracodawca wydal polecenie sluzbowe w
    ktorym powoluje mnie do komisji przetargowej na zakup pewnego produktu,
    ktory w zaden sposob nie wieze sie z moim stanowiskiem. Nie jestem
    specjalista, ktory moglby dokonac oceny produktow przedstawianych przez
    oferentow.
    W zwiazku z tym mam kilka pytan:
    1. Czy oprocz "Prawa zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r." i
    "Ustawa o zamówieniach publicznych z dnia 10 czerwca 1994 r." jeszcze jakies
    przepisy reguluja postepowania przetargowe ?
    2. Czy czlonek komisji przetargowej powiniem przejsc odpowiednie
    przeszkolenie?
    3. Moze macie jakies propozycje, ktore umozliwily mi odwolanie sie od
    decyzji pracodawcy?

    Z gory dziekuje za odpowiedzi

    pozdrawiam
    u...@w...pl

  • 2. Data: 2005-04-18 10:36:21
    Temat: Re: powolanie do komisji przetargowej
    Od: AdamS <adam@ciach_ciach.webpark.pl>

    Unbeliever wrote:

> [...]
    > ktory w zaden sposob nie wieze sie z moim stanowiskiem. Nie jestem
    > specjalista, ktory moglby dokonac oceny produktow przedstawianych przez

    Komisja zazwyczaj bada spełnianie warunków oraz bada i ocenia oferty -
    nie produkty

    Jest kilka rozporządzeń do ww. ustawy (www.uzp.gov.pl)

    > 2. Czy czlonek komisji przetargowej powiniem przejsc odpowiednie
    > przeszkolenie?

    Zamawiający powinien określić tryb pracy oraz zakres obowiązków
    członków komisji

    > 3. Moze macie jakies propozycje, ktore umozliwily mi odwolanie sie od
    > decyzji pracodawcy?

    Próbować zawsze można ale w końcu to twój pracodawca.

    Możesz też sprawić by w przetargu wzięła udział firma np. kogoś z
    rodziny, wtedy będą musieli cię wykluczyć z prac komisji ;)

    --
    Pozdrawiam AdamS