  • 1. Data: 2005-07-27 23:05:31
    Temat: Renegocjacja umowy OC
    Od: "Zulus" <z...@d...siedlce.net>

    Witam
    Mam pytanie odnosnie mozliwosci renegocjacji/korekty itp umowy samochodowego
    OC.
    Jestem ubezpieczony od czerwca 2004 w MTU i jako ze nie mialem wtedy
    ukonczonego 25 roku zycia TU dolicza +50% do skladki podstawowej za wiek
    kierowcy. Skladke place w 4 ratach co kwartal. W tym roku koncze 31 lipca 25
    lat jednak jako ze umowa ubezpieczeniowa jest od 25 czerwca to naliczone mam
    skladki na ten rok tak, ze mam ciagle +50% za moj wiek. Pierwsza rate
    zaplacilem tak jak mi naliczyli czyli lacznie z tymi +50% lecz szkoda by
    bylo przez ten jeden "zalatujacy" miesiac placic do konca roku taka stawke.
    I teraz moje pytanie: czy jest mozliwosc jakiejkolwiek zmiany tak, aby juz
    od drugiej raty za rok 2005 nie placic tych nieszczesnych +50%? Z tego co
    rozmawialem z brokerem to nie ma takiej mozliwosci ale wiecie jak to jest...
    "dobrze jest znac swoje prawa" :)

    --
    Zulus
    z...@d...siedlce.net

  • 2. Data: 2005-07-28 07:05:25
    Temat: Re: Renegocjacja umowy OC
    Od: "Legi" <l...@o...pl>

    witam,

    mialem podobnie w PZU
    poszedlem do inspektoratu, powiedzialem ze u konkurencji dostalbym juz
    rabat, wiec powiedzieli zebym napisal podanie do dyrektora z prosba o
    uwzglednienie juz w tym roku ubezpieczenia bez zwyzki.(umotywowane:
    wieloletni klient PZU, inne ubezpieczenia w PZU...etc)
    i zaplacilem mniej ;-)

    pozdr
    legi

  • 3. Data: 2005-07-28 07:58:41
    Od: "Dulek" <f...@b...pl>

    Legi:
> [...]
    > uwzglednienie juz w tym roku ubezpieczenia bez zwyzki.(umotywowane:
    > wieloletni klient PZU, inne ubezpieczenia w PZU...etc)

    Ja mialem podobnie, aczkolwiek nie chodzilo o wiek. Zaproponowali mi pelny
    pakiet za ok. 3000 PLN. Powiedzialem, ze znalazlem ubezpieczalnie za 2000
    PLN i nie ukrywam, ze ubezpiecze sie taniej. Ladna pani poprosila, bym
    poczekal, wyszla, przyszla po minucie i zaproponowala mi specjalny pakiet za
    1900 PLN. Czasami warto pogadac.
    Pozdr. Dulek