  • 1. Data: 2005-07-27 20:45:35
    Temat: Powrot do nazwiska panienskiego
    Od: "gng" <e...@g...pl>

    Witam,

    jak wyglada procedura powrotu do nazwiska panienskiego? niestety minal juz
    okres 3 miesiecy, kiedy mozna to bylo zrobic od reki w usc. gdzie sie
    zwrocic - czy przez sad? bardzo prosze o podpowiedz

    pozdr
    gng

    "Take sides. Neutrality helps the oppressor, never the victim. Silence
    encourages the tormentor, never the tormented."
    - Elie Wiesel
    ====================================

  • 2. Data: 2005-07-27 22:17:30
    Temat: Re: Powrot do nazwiska panienskiego
    Od: "defric" <d...@w...pl>

    Użytkownik "gng" <e...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > okres 3 miesiecy, kiedy mozna to bylo zrobic od reki w usc. gdzie sie
    > zwrocic - czy przez sad? bardzo prosze o podpowiedz

    zdaje się, że teraz już tylko przez wojewodę, czy kogoś takiego
    musisz wystąpić o zmianę nazwiska, uzasadnić to i złożyć w biurze
    administracji i spraw obywatelskich - jeśliś z warszawy, to mam adres tego
    czegoś :)

    defric

  • 3. Data: 2005-07-28 00:13:56
    Od: "gng" <e...@g...pl>

> [...]
    > musisz wystąpić o zmianę nazwiska, uzasadnić to i złożyć w biurze
    > administracji i spraw obywatelskich - jeśliś z warszawy, to mam adres

    podaj prosze:)