  • 1. Data: 2005-07-27 22:50:54
    Temat: wykup mieszkania / notariusz
    Od: "stef" <s...@w...pl>

    Witam
    Mam pytanie odnośnie wykupu mieszkania z bonifikatą.
    Czy do opłat notarialnych brane są pod uwagę wartości szacunkowe
    mieszkania - rynkowe? Czy tylko cena lokalu po uwzględnieniu pomniejszenia?
    Czy również jest brana do cennika opłat ułamkowa wartość części działki
    przynależnej do lokalu?
    Mnóstwo pytań, na które zupełnie nie znam odpowiedzi.
    Bardzo proszę o pomoc, będę wdzięczna za wszelką podpowiedź.

    Pozdrawiam
    Stef

  • 2. Data: 2005-07-28 15:00:07
    Temat: Re: wykup mieszkania / notariusz
    Od: "draculka" <d...@n...lubie.spamu.autograf.pl>

    Użytkownik "stef" <s...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mnóstwo pytań, na które zupełnie nie znam odpowiedzi.
    > Bardzo proszę o pomoc, będę wdzięczna za wszelką podpowiedź.

    Brana jest pod uwage wartosc mieszkania wg. wyceny bieglego, a nie ta po
    bonifikatach.
    Do lacznych oplat notarialnych brana jest suma: wartosci rynkowej lokalu +
    wartosci udzialu w czesciach wspolnych budynku i gruncie oraz wartosci
    pierwszej oplaty z tytuly uzytkowania wieczystego gruntu.

    pozdrawiam
    ===========
    draculka

  • 3. Data: 2005-07-28 15:15:28
    Od: "stef" <s...@w...pl>

    Użytkownik "draculka" <d...@n...lubie.spamu.autograf.pl> napisał w
    wiadomości news:dcarvv$cal$1@news.onet.pl...

> [...]
    > wartosci udzialu w czesciach wspolnych budynku i gruncie oraz wartosci
    > pierwszej oplaty z tytuly uzytkowania wieczystego gruntu.

    Piękne dzięki.
    Pozdrawiam
    Stef