  • 1. Data: 2005-07-27 19:49:06
    Temat: jaja z urlopami
    Od: "tomaszgebala" <t...@p...onet.pl>

    co zrobic jesli ma sie oplacone wczasy i mimo wielokrotnych zapewnien
    kierownictwa, iz urlopy beda zgodzie z PLANEM URLOPÓW na 3 dni przed jego
    poczatkiem dowiadujemy sie, ze zostaly one wstrzymane z powodu kontraktów
    produkcyjnych. Dodam ze prze kilka m-cy tego roku z przymusu zakladu
    wykorzystalismy lacznie nawet po ponad 10 dni urlopu. Trudna sytuacja, ble-ble,
    wicie, rozumicie. Czym sie podeprzec aby dostac urlop w potrzebnym terminie ???

    --

    Tomasz Gebala
    =============================

  • 2. Data: 2005-07-27 20:10:05
    Temat: Re: jaja z urlopami
    Od: "Lukasz Chmura" <lukasz@_tnij_chmura.biz.pl>

    chyba niczym, jedynie co pracodawca zobowiazany jest do zwrotu kasy
    wplaconej do biura na poczet wczasów.

    Mozesz to wyciagnac swojemu pracodawcy , byc moze a najczesciej tak jest ze
    jesli pracodawca ma cos ci zwrócic za wczasy okazuje sie ze tak nie dokonca
    jestes potrzebny.

    Lukasz Chmura

  • 3. Data: 2005-07-27 20:17:07
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    Uzytkownik "tomaszgebala" <t...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    ble-ble,
    > wicie, rozumicie. Czym sie podeprzec aby dostac urlop w potrzebnym
    W razie spelnienia tej sytuacji pracodawca ma obowiazek zwrócic Ci wszelkie
    koszty, w tym oplaty za wczasy wniesione za czlonków rodziny. No, pewnie nie
    na tym Ci zalezy.
    Po prostu w dniu rozpoczecia urlopu bierzesz jeden z 4 przyslugujacych Ci
    dni tzw. urlopu na zadanie (zakladam, ze jeszcze choc jeden masz) i
    wyjezdzasz. Oczywiscie musisz jeszcze uniemozlic pracodawcy kontakt w celu
    zneutralizowania ewentualnej próby odwolania Cie z urlopu. Ale to juz banal.
    No i oczywiscie mozna kombinowac ze zwolnieniem, ale to juz poza prawem.

    Jotte

  • 4. Data: 2005-07-27 20:22:02
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Lukasz Chmura" <lukasz@_tnij_chmura.biz.pl> napisał w
    wiadomości news:dc8pn8$o7l$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > [...] okazuje sie ze tak nie dokonca jestes potrzebny.

    Na pewno chcesz to uświadamiać swojemu pracodawcy?

  • 5. Data: 2005-07-27 20:33:01
    Od: "Jano1" <j...@p...pl>

    Ludzie o czym Wy piszecie.W dzisiejszej rzeczywistosci nawet w Prokuraturach
    Rejonowych aby zrealizowac plany / statystyki zapedza sie pracownków do
    pracy w soboty.Zgodnie z planem urlopowym oczywiscie wolne widnieje tylko na
    grafikach a zapedza sie ludzi do biurek, bez prawa odbierania telefonów z
    zewnatrz.Wszystko po to aby szef mial pochwaly z okregówki.Jak komus sie to
    nie podoba, to przed odmowa "dobrowoplnej pracy" uwzglednic nalezy realia,ze
    co roku uczelnie "wypluwaja" nowych magistrów, "kuroniówka" naprawde nie
    trwa dlugo.

  • 6. Data: 2005-07-27 20:45:00
    Od: "Jotte" <t...@W...pl>

    W wiadomości news:dc8r2t$7oj$1@atlantis.news.tpi.pl Jano1 <j...@p...pl>
    pisze:

> [...]
    > pracy" uwzglednic nalezy realia,ze co roku uczelnie "wypluwaja" nowych
    > magistrów, "kuroniówka" naprawde nie trwa dlugo.
    No tak, ale my (a przynajmniej ja) nie rozmawiamy tu o tchórzliwym
    poddawaniu sie wszelkim fanaberiom pracodawcy. Ja nie piszę o patologiach,
    które usiłujesz z jakichś powodów przedstawić jako normalność, tylko o
    rozwiązaniach na gruncie obowiązującego prawa. Fakt, że do tego trzeba dziś
    coraz więcej odwagi cywilnej (sprawdź znaczenie tego terminu w jakimś
    słowniku).

    Jotte

  • 7. Data: 2005-07-27 20:45:54
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

> [...]
    > realia,ze
    > co roku uczelnie "wypluwaja" nowych magistrów, "kuroniówka" naprawde nie
    No i co z tego, jezeli pracodawca nie zaplaci za wczasy to do sadu, masz
    wygrany proces
    a z praca nie jest tak zle wystarczy dobrze poszukac

  • 8. Data: 2005-07-27 21:49:51
    Od: poreba <d...@p...com>

    "Jano1" <j...@p...pl> niebacznie popelnil

    > Ludzie o czym Wy piszecie.W dzisiejszej rzeczywistosci nawet w
    > Prokuraturach Rejonowych ...
    Ba! Panie w Prokuraturach!
    A nocą w ciemnym parku to obrabują a i w pysk też dadzą.
    ICZT?

    --
    pozdro
    poreba

  • 9. Data: 2005-07-28 09:25:27
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 27 lip o godzinie 22:22, na pl.soc.prawo, Alek napisał(a):

    > Na pewno chcesz to uświadamiać swojemu pracodawcy?

    A kto inny to zrobi w jego imieniu?
    Zapłacił za wczasy/ - zapłacił.
    Planowano urlopy? - planowano.
    Więc w czym Ty widzisz problem?
    To pytający ma ponosić straty z tytułu zysków pracodawcy w chwili obecnej?

    Niech zwraca *wszelkie* koszty które poniósł pracownik, skoro pracownikowi
    nie podpisuje zgody na urlop wypoczynkowy.
    Ale i tak dojdzie do tego dnia w którym pracownik będzie musiał pójść na
    urlop *wypoczynkowy* - czyli taki który trwa nieprzerwanie przez 14 dni
    kalendarzowych.

    --
    Herbi
    28-07-2005 11:25:23

  • 10. Data: 2005-07-28 13:01:11
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Herbi wrote:

> [...]
    > Więc w czym Ty widzisz problem?
    > To pytający ma ponosić straty z tytułu zysków pracodawcy w chwili obecnej?

    przypomne, że zwrot kosztów należy się za udwołanie z udzielonego
    urlopu, a nie z planowanego.