  • 1. Data: 2005-09-06 06:36:36
    Temat: Remont - grzejniki - spoldzielnia ...
    Od: "Marsjusz" <m...@o...pl>

    Witajcie

    Zabieram sie za remont lokalu. Mam zamiar wymienic grzejnik w lazience (z
    rzeliwnego na stalowy) i zlikwidowac w kuchni (od kiedy pamietam, nigdy na
    wskazniku zuzycia nie bylo wiecej niz 0, to po co grzejnik)
    Przeniesc gazowy podgrzewacz wody z lazienki do kuchni. Wszystko pod
    kontrola gazownikow i hydraulikow, pelne profi.

    Pytanie.

    Czy musze pisemnie prosic o zgode spoldzielni ( odrebna wlasnosc ) na w/w
    czynnosci, czy wystarczy ze ich na pismie poinformuje ??
    A moze w ogole nie musze ich informowac, tylko ze jak sa podzielniki ciepla
    i wskazniki to chyba musza mi je zamienic lub przemontowac.

    Pozdrawiam
    MC