  • 1. Data: 2003-07-28 21:31:41
    Temat: Rekojmia czy jak to teraz sie nazywa a rzeczy nie nowe
    Od: "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl>

    Wlasnie - jak to jest ? Kupuje ze sklepu (dostaje paragon ale nie gwaranacje
    taka pisemna, osobna- rzecz jest chyba nie nowa, sprzedawca mowi ze nowa ale
    mi sie tak nie wydaje)
    pamiec np do komputera, czy rekojmia (czy jak to teraz zwa) jest nadal (jak
    dluga), bo gwarancje slowna daje mi pan na 14dni tylko.

    dzieki

  • 2. Data: 2003-07-29 05:54:38
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > dluga), bo gwarancje slowna daje mi pan na 14dni tylko.

    "Nowa rekojmia" obejmuje teraz 2 lata, minimum rok.

  • 3. Data: 2003-07-29 08:26:13
    Od: "krzys_iek" <krzys-iek@_spam-no_wp.pl>

    KrzysiekPP wrote:

    > "Nowa rekojmia" obejmuje teraz 2 lata, minimum rok.

    ale na nie fabrycznie nowe rzeczy tez ?

  • 4. Data: 2003-07-29 09:00:42
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    > ale na nie fabrycznie nowe rzeczy tez ?