  • 1. Data: 2003-07-28 20:00:36
    Temat: Czy wspólnota mieszkaniowa może zablokować moje plany ?
    Od: "Piotr" <r...@N...gazeta.pl>

    Jestem właścicielem mieszkania na parterze wielorodzinnej kamienicy , w
    centrum miasta , które chcę przekształcić na nieuciążliwe biuro i wykonać
    niezależne wejście.Nie ma przeszkód technicznych.Obok mojego mieszkania, w
    innych budynkach,znajdują się biura, bary, restauracje i kluby
    muzyczne.Członkowie Wspólnoty mieszkaniowej storpedowali moje plany i
    powiedzieli stanowcze "nie".Czy jest jakiś sposób na nieżyczliwą Wspólnotę ?
    Dodam jeszcze,że prawie połowę udziałów stanowia mieszkania komunalne.
    Pdr.

  • 2. Data: 2003-07-29 11:16:39
    Od: "brett" <b...@i...pl>

    mozesz żądać rozstrzygnięcia przez Sąd, jeżeli wspólnota nie chce się
    zgodzić. Wnosisz wniosek do sądu o rozstzrygnięcie w tej sprawie,
    uzasadniasz swoje racje, a wspólnota swoje, i sąd jesli uzna, że ty masz
    racje, to wyda postanowienie, zezwalające ci na dane czynnosci
    ( art 24 ustawy o własności lokali )

    BS