  • 1. Data: 2003-07-28 20:08:06
    Temat: Jaka ustawa - Polski Komitet Pomocy Spolecznej
    Od: "...::izzy.kizzy.go::.." <i...@g...pl>

    Chacialabym wiedzieć jaka ustawa reguluje działalność Polskiego Komitetu
    Pomocy Społecznej i gdzie mogę ją znaleźć lub skąd ściągnąć?!

    Dziękuję!

  • 2. Data: 2003-07-29 10:30:00
    Temat: Re: Jaka ustawa - Polski Komitet Pomocy Spolecznej
    Od: "Robert Kondraciuk" <m...@U...pl>

    Użytkownik "...::izzy.kizzy.go::.." napisał w wiadomości
    > Chacialabym wiedzieć jaka ustawa reguluje działalność Polskiego Komitetu
    > Pomocy Społecznej i gdzie mogę ją znaleźć lub skąd ściągnąć?!

    Prawo o stowarzyszeniach

    Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej
    z dnia 31 maja 2001 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego
    tekstu ustawy - Prawo o stowarzyszeniach.
    Dz.U. 2001 nr 79 poz. 855

    ustawę możesz znaleźć(ściągnąć) na stronie Sejmu
    http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf?OpenDatabase

    ______
    Robert