eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo › Reklamacja - problem
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 4

  • 1. Data: 2003-01-31 16:23:46
    Temat: Reklamacja - problem
    Od: "Michał Kaliński" <k...@N...gazeta.pl>

    14 stycznia oddalem do naprawy nagrywarke LG, zrobilem to w sopockim
    serwisie. Oni wyslali ja do Warszawy. Dzis (31 stycznia) odeslali mi ja
    naprawiona, zalaczajac do tego rachunek: 25 zl czyszczenie i 10 zl przesylka
    (ceny zaokraglone).
    Gdzies czytalem, ze jesli serwis nie powiadomi mnie o odplatnej naprawie w
    przeciagu 2 tygodni, to przyjmuje sie, ze reklamacja zostaje uznana. A tym
    czasem ja, wedlug mnie, nie slusznie stracilem 35 zl. Prosze o pomoc


    Z gory dziekuje
    Michał Kaliński

    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/


  • 2. Data: 2003-01-31 20:59:44
    Temat: Re: Reklamacja - problem
    Od: "EMPI" <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    > 14 stycznia oddalem do naprawy nagrywarke LG, zrobilem to w sopockim
    > serwisie. Oni wyslali ja do Warszawy. Dzis (31 stycznia) odeslali mi ja
    > naprawiona, zalaczajac do tego rachunek: 25 zl czyszczenie i 10 zl
    przesylka
    > (ceny zaokraglone).

    Czy oddałeś ją powołując się na kartę gwarancyjną ?
    Jeśli tak to obowiązują zapisy w niej zawarte czyli to co jest naprawiane
    odpłatnie bądź nieodpłatnie , w jakich terminach itp.

    > Gdzies czytalem, ze jesli serwis nie powiadomi mnie o odplatnej naprawie w
    > przeciagu 2 tygodni, to przyjmuje sie, ze reklamacja zostaje uznana.

    Byc może jest taki przepis , ale działa on tylko wtedy, jeżeli takiej
    sytuacji nie
    precyzują zapisy w karcie gwarancyjnej.

    > Prosze o pomoc

    Proponuje zwrócić się o konkretną poradę do Federacji Konsumentów lub
    oddziału
    Inspekcji Handlowej (np. telefonicznie).

    EMPI
    http://www.empimusic.z.pl
    NOWA PŁYTA - "Rainbow Of The Universe"



  • 3. Data: 2003-02-01 19:08:19
    Temat: Re: Reklamacja - problem
    Od: hADeSik <h...@h...sru>

    Jak sądzę ta opłata związana jest z tym, że na stronie LG jest taki
    formularz:
    http://www.lge.pl/service/Formularz.pdf
    co o tym myślicie?
    (formularz zgłoszenia reklamacji - zawiera on sformułowanie: 'W
    przypadku gdy reklamowana wada nie występuje lub jest spowodowana
    niewłaściwym użytkowaniem, konfiguracją PC bądź zabrudzeniem napędu
    docelowa stacja serwisowa LG dokona obciążenia reklamującego kwotą 20 zł
    netto (24,40 brutto) oraz kosztami przesyłki pobraniowej firmy
    kurierskiej -10 zł brutto (maksymalnie).

    PS: Jeśli to podpisałeś to niestety, ale chyba mieli prawo sobie policzyć...

    --
    Pozdrawiam
    hADeSik

    podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...


  • 4. Data: 2003-02-01 20:57:35
    Temat: Re: Reklamacja - problem
    Od: "Michał Kaliński" <k...@N...gazeta.pl>

    hADeSik <h...@h...sru> napisał(a):

    > Jak sądzę ta opłata związana jest z tym, że na stronie LG jest taki
    > formularz:
    > http://www.lge.pl/service/Formularz.pdf
    > co o tym myślicie?
    > (formularz zgłoszenia reklamacji - zawiera on sformułowanie: 'W
    > przypadku gdy reklamowana wada nie występuje lub jest spowodowana
    > niewłaściwym użytkowaniem, konfiguracją PC bądź zabrudzeniem napędu
    > docelowa stacja serwisowa LG dokona obciążenia reklamującego kwotą 20 zł
    > netto (24,40 brutto) oraz kosztami przesyłki pobraniowej firmy
    > kurierskiej -10 zł brutto (maksymalnie).
    >
    > PS: Jeśli to podpisałeś to niestety, ale chyba mieli prawo sobie
    policzyć...
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > hADeSik
    >
    > podstawy: http://www.zus.4un.pl | http://www.podatki.4un.pl
    > http://www.forum.dlaciebie.net - tam często bywam...
    >
    Podpisalem podobne oswiadczenie, ale mi chodzi o to, ze gdzies przeczytalem
    informacje (niestety nie pamietam gdzie, bo mnie wtedy to nie interesowalo),
    ze jesli serwis nie powiadomi mnie w przeciagu dwoch tygodni o tym, ze
    usterka jest z mojej winy, to przyjmuje sie, ze reklamacja jest uznana. A Lg
    w ogole mnie nie powiadomilo, tylko przyslali mi nagrywarke, ale dopiero po
    2.5 tygodniach.


    --
    Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1