  • 31. Data: 2014-03-07 12:12:06
    Temat: Re: Reklamaca - ułamany PIN - odrzucenie
    Od: m <m...@g...com>

    > Sąd.
    > Tyle że uwaga jureq jest bardzo na miejscu - jakie masz dowody, że
    > im złożyłeś reklamację z tytułu "niezgodności"?
    > Podpisane przez nich dowody, że tak było, a nie Twoje słowa.
    > Z Twojego opisu wynika, że w pisemnych wypowiedziach twardo trzymają
    > się poglądu, iż "powzięli wiedzę" o reklamacji gwarancyjnej (choć to
    > nieprawda).

    Ja bym się udał jednak do tego rzecznika, biorąc pod uwagę jego
    prokonsumencką postawę, będzie się miało poważne pismo, oparte o poważną
    państwową instytucję, z poważnymi pieczęciami.

    Pomoże albo i nie, ale jeżeli powaga pisma opartego ... podziała na
    sklep to nic przecież nie szkodzi (poza zmarnowanym czasem :D)

    p. m.

  • 32. Data: 2014-03-07 17:00:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik jureq j...@X...to.z.adresu.Xop.pl ...

    > I to jest najważniejsze pytanie. Sklep nie miał cię prawa odesłać do
    > żadnego serwisu. To oni sami sobie mają załatwiać z serwisem. W jakiej
    > formie masz to "zgłoszenie" i "odesłanie"? Na piśmie? Przy świadkach? Bo
    > może wyjść, że chciałeś złożyć z tytułu niezgodności ale przekonali cię
    > do zgłoszenia z gwarancji.

    Sklep prawdopodobnie sie pomylił i nie odnotował mojego zgłoszenia ze to z
    ustawy.
    W odpoiwiedzi dostałem maila przeforwardowanego z serwisu i dalej pisałem
    bezposrednio do serwisu.
    Czekam na odpowiedz jakiegośkierownika tego serwisu, jak bedzie negatywna
    to wracam do sklepu.

  • 33. Data: 2014-03-07 17:00:28
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik m m...@g...com ...

    > Ja bym się udał jednak do tego rzecznika,

    Dziekuje za rady, pewnie tak zrobię jeżeli odwołanie od odrzucenia bedzie
    również negatywne.

  • 34. Data: 2014-03-07 23:21:19
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Fri, 7 Mar 2014, m wrote:

    > Ja bym się udał jednak do tego rzecznika,

    W 100% się zgadzam.
    Już sam fakt iż klient jest "bez krawata" może choćby tylko spowodować
    bliższe przyjrzenie się sprawie :)

    pzdr, Gotfryd

  • 35. Data: 2014-03-08 18:00:32
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news s...@s...com.pl ...

    > Już sam fakt iż klient jest "bez krawata" może choćby tylko spowodować
    > bliższe przyjrzenie się sprawie :)

    Przyznaje ze nie zrozumiałem :)

  • 36. Data: 2014-04-17 16:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Budzik b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj ...

    > Reklamowałem sprzet ładowany przez USB - GPS.
    > Zakup ponad rok temu.
    > Firma niestety zdecydowanie niższa półka rynkowa - na razie nie piszę,
    > jaka.
    > Reklamacja została odrzucona ze względu na uszkodzenie mechaniczne.
    > Sprzet w bardzo dobrym stanie, żadnych rys, obluzowania gniazda.
    >
    > Po wymianie korespondencji okazało się, ze wyłamane są piny w
    > gnieździe USB - takie ledwo widoczne w srodku.

    Wszystkim jeszcze raz bardzo dziękuję za odpowiedzi.
    Firma się zreflektowała i naprawiła GPS.
    Co prawda przepraszam nie usłyszałem, ale GPS naprawiony to tez cś :)