  • 11. Data: 2005-02-04 13:24:21
    Temat: Re: Rejestrowanie wykładów.
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Jakoś nie dostrzegłam takiego efektu.

    no to mnie akurat nie dziwi

    Albo moi studenci są tacy
    > porządni, albo zadziałała tu zasada, że prościej jest jednak słuchać
    > kogoś "na żywo" niż odsłuchiwać potem, z trzaskami i bez wizji.

    istnieje tez 3 mozliwosc, nie zauwazylas.
    Co do wizji, to jezeli niejest to wydxial MARFIZ gdzie to co wykladowca
    mowi,
    pisze na tablicy to nie sadze.

    P.

  • 12. Data: 2005-02-04 22:20:19
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    Przemek R. wrote:
    > istnieje tez 3 mozliwosc, nie zauwazylas.
    > Co do wizji, to jezeli niejest to wydxial MARFIZ gdzie to co wykladowca
    > mowi,
    > pisze na tablicy to nie sadze.
    Chętnie się dowiem, jaka jest ta 3 możliwość, która powoduje, że
    używanie bądź nie dyktafonów nie wpływa na ilość studentów.
    Skoro tablicy używam tylko od czasu do czasu.
    --
    MArta
    m...@N...pl

  • 13. Data: 2005-02-04 22:37:37
    Od: Paszczak <s...@h...pl>

    Przemek R. <p...@t...gazeta.
    pl> wrote:

    > zauwaz ze moze sie zdarzyc tak, ze studenci beda szukac jelenia ktoremu
    > dadza dyktafon a sami nie beda chodzic na wyklady,

    No i co z tego, że nie będą chodzić na wykłady? Mają zapłacić (jeśli są to
    wykłady odpłatne) i mają się nauczyć. Nie chcą korzystać z dodatkowej
    pomocy, jaką jest kontakt z wykładowcą na żywo, to ich problem.

    P.

  • 14. Data: 2005-02-05 10:41:49
    Od: Julek Gędek <j...@z...pl>

    Użytkownik Przemek R. napisał:
    > zauwaz ze moze sie zdarzyc tak, ze studenci beda szukac jelenia ktoremu
    > dadza dyktafon a sami nie beda
    > chodzic na wyklady, istnieje taka opcja, wiec niekoenicznie musi to
    > znaczac ze wykladowca jest niewairygodny.
    Bez przesady.
    Dobrze zrobione notatki są pomocą zdecydowanie lepszą, bo i dużo
    szybciej przyswajalną.

    --
    _____ julek@samochodykropkaorg .'===-,---,---,---,--,,,,---,---,---',
    ,-;--|--'--, <- VW Polo Classic'00 |_|___|___|___|___|__||||___|___|___||

  • 15. Data: 2005-02-05 11:07:29
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Chętnie się dowiem, jaka jest ta 3 możliwość, która powoduje, że
    > używanie bądź nie dyktafonów nie wpływa na ilość studentów.
    > Skoro tablicy używam tylko od czasu do czasu.

    to nie musza byc wszyscy studenci, 2,3 nie idzie czawrty nagrywa.

    P.

  • 16. Data: 2005-02-05 11:08:04
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Bez przesady.
    > Dobrze zrobione notatki są pomocą zdecydowanie lepszą, bo i dużo
    > szybciej przyswajalną.

    wiem ze sa, podalem tylko 3 mozliwosc.

    P.