  • 1. Data: 2005-01-29 11:09:46
    Temat: Prawo pracy - jak się bronić ?
    Od: "Informatik" <j...@p...onet.pl>

    Witam szanownych grupowiczów.

    Mam dość ciekawy problem.

    Mianowicie pracuję w służbie zdrowia i obowiązuje mnie tzw. "ustawa 203". W
    związku z tym, że zakład nie wypłacił mi należnej kwoty podwyżki złożyłem
    pozew do sądu. Sprawę ocszywiście wygrałem, ma w ręku wyrok i teraz nie
    wiem, czy iść do Komornika, aby wyegzekwować należną kwotę, bo obawiam się,
    że mogą mnie zwolnić. Chciałbym zapytać, co szanowni grupowicze mi poradzą i
    jakie przysługują mi prawa w takim przypadku.

    Z góry dzięki za wszelkie porady.

    YARO.