  • 1. Data: 2002-11-25 09:04:56
    Temat: ERA,Motorola - Serwis
    Od: Fenix <s...@s...pl>

    Witam

    Mam pewien problem a mianowicie chodzi o to ze oddalem 15 pazdziernika 2002 telefon
    do serwisu w salonie ERY i po dzien dzisiejszy nie dostalem ani tego uszkodzonego
    ani nowego ktorego mi obiecano. Za kazdym razem jak przychodze to slysze ze "juz
    bedzie na pewno","na pewno w poniedzialek beda" i tak ciagle. I w ten sposob mija
    tydzien za tygodniem a telefonu nie ma.
    Dzwonilem do BOK w Erzy tam mnie poinformowano ze Motorola lamie jakies prawo i
    kazano mi interweniowac w tej sprawie, napisalem wiec maila do Motoroli a tam znow
    odpowiedz ta co zwykle.
    Mam wiec pytanie czy jest jakas mozliwosc zeby sciagnac spowrotem ten telefon? czy
    raczej bede musial sobie grzecznie wyczekiwac i liczyc ze moze kiedys dostane ten
    aparat? Czy moze zwrocic sie o pomoc do jakiegos sadu konsumeckiego?

    z gory dziekuje za jakakolwiek odpowiedz
    z powazaniem
    L.M.

  • 2. Data: 2002-11-25 09:19:48
    Temat: Re: ERA,Motorola - Serwis
    Od: "Maciej Muran" <t...@w...pl>

    Fenix wrote:
> [...]
    > musial sobie grzecznie wyczekiwac i liczyc ze moze kiedys dostane ten
    > aparat? Czy moze zwrocic sie o pomoc do jakiegos sadu konsumeckiego?

    Oj, stary... ja mialem ponad 3 miesiace jazdy z Ericssonem.
    Zainteresuj sie http://www.federacja-konsumentów.org.pl a wlasciwie to juz
    od razu mozesz zaczac pisac wezwanie do zaplaty. Jesli telefon nie zostal
    naprawiony w ciagu 14 dni, to serwis powinien zapewnic Ci nowy aparat - taki
    sam model.
    Jezeli tego nie robi to powinien wyplacic Ci kase - równowartosc ceny
    rynkowej aparatu w danej chwili - i po to wlasnie to wezwanie, bo jak sie
    zapewne domyslasz nikt nie ma zamiaru wyplacac kasy.
    Nie spodziewaj sie jednak, ze ktokolwiek zainteresuje sie Twoim wezwaniem...
    Nie radze Ci równiez molestowac ich o jakikolwiek inny aparat - moga Ci
    wcisnac niezly chlam.
    Powodzenia zycze i spokoju ducha
    I zacznij od Federacji Konsumentów :)

    MM