  • 1. Data: 2005-04-02 18:23:46
    Temat: Rejestracja samochodu - gdzie?
    Od: nygga <nygga@[cut]pf.pl>

    Witam.

    Jestem w trakcie zakupu nowego auta.
    Auto kupuje we Wroclawiu [tu mieszkam, tu pracuje, tu mam zameldowanie
    tymczasowe /na 5 lat/ ].
    Natomiast w chwili obecnej adres zameldowania stalego mam w Przemyslu
    [ok 500km od Wroclawia].
    Czy bede zmuszony zarejestrowac samochod w urzedzie przemyskim czy jest
    swiatlo nadziei na to ze zarejestruje go we Wroclawiu?
    Przyznam ze wolalbym poruszac sie we Wrocku na dolnoslaskich blachach a
    nie na podkarpackich.
    Za pomoc dziekuje.

    Pozdrawiam,
    nygga

  • 2. Data: 2005-04-03 15:45:55
    Temat: Re: Rejestracja samochodu - gdzie?
    Od: "P." <r...@o...pl>

    Użytkownik "nygga" <nygga@[cut]pf.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > swiatlo nadziei na to ze zarejestruje go we Wroclawiu?
    > Przyznam ze wolalbym poruszac sie we Wrocku na dolnoslaskich blachach a

    Tam, gdzie stale zameldowanie - zgodnie z kpa i pord. Proponuje kupic auto
    na 2 osoby, wlasciciel zameldowany na stale we Wroclawiu, a Pan jako
    wspolwlasciciel a adresem podkarpackim. Wtedy autko bedzie rej. we
    Wroclawiu.

    --
    P.
    r...@o...pl