  • 11. Data: 2003-09-12 13:10:23
    Temat: Re: Rejestracja programu
    Od: "" <z...@p...onet.pl>

    Dziekuje wszystkim za porady i opinie.
    Z reszta sobie (chyba) poradze.
    Dziekuje i pozdrawiam

    --
    Przemyslaw Koziol

  • 12. Data: 2003-09-12 13:43:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    Cosspost z *.prawo:
    On Fri, 12 Sep 2003, Jureq wrote:

    >+ Gotfryd Smolik news wrote:
    [...]
    >+ > i przeszukaj na okoliczność wprowadzania osobistych środków
    >+ > trwałych, w tym komputerów (znacznie częstszy przypadek :))
    >+ > do ewidencji.
    [...]
    >+ Wiem, że napewno można wprowafdzić do EŚT środki trwałe kupione przed
    >+ rozpoczęciem DG, ale nigdzie nie znalazłem, że dotyczy to także
    >+ wartości niematerialnych i prawnych

    No... lekkiego ćwieka mi zabiłeś, bo rzeczywiście jest
    różnica:
    +++++
    22a.1 .... stanowiące własność lub współwłasność podatnika ....
    22b.1 .... nabyte nadające się do gospodarczego wykorzystania ...
    -----

    Ja wiem... do przemyśliwania :)
    Ma ktoś jakiś pomysł na "wykładnię" i "przesłanki" ? ;)

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT)