  • 1. Data: 2007-10-03 21:06:01
    Temat: Recepta
    Od: ";-\)" <l...@p...neostrada.pl>

    Witam.

    // Uslyszalem ostatnio taka sytuacje i zastanawialo mnie to//

    Stosunek -> peknieta prezerwatywa -> i ...

    dla jednych wziecie tabeletki to przymus zwiazany z wypadkiem
    dla innych zwykla aborcja

    A jaka postawe ma przyjac lekarz?

    Wszedzie glosza, ze pierwsze 48h jest najwazniesze. Infolinie, porady jak
    sie zabezpieczac itp.

    A pojdziemy do lekarza i powie nam, ze recepty na tabeletke 'antykoncepcyjna
    po stosunku' (aborcyjnej) nam nie wypisze, bo nie. Bo tego nie popiera.

    1. Czy jest to odmowa udzielenia pomocy? A moze nie, bo od tego sie przeciez
    nie umiera. Ale czas jest tutaj istotny.

    --
    Mateusz

  • 2. Data: 2007-10-03 21:44:20
    Temat: Re: Recepta
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    ;-) wrote:
    > Witam.
    >
    > // Uslyszalem ostatnio taka sytuacje i zastanawialo mnie to//
    >

    > Stosunek -> peknieta prezerwatywa -> i ...
    trzeba było załozyć dwie.

  • 3. Data: 2007-10-03 23:54:18
    Od: Jacek_P <W...@c...edu.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> napisal:
    > trzeba było załozyć dwie.

    Nooo... zawsze jest jeszcze metoda tego gorala z Bystrego:
    siekierka, a potem liczyc, ze helikopter bedzie, a mgly nie bedzie ;)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek