  • 1. Data: 2003-05-27 10:43:17
    Temat: Reakcja pracodawcy , przedawnienie
    Od: "diddo" <d...@w...pl>

    Witam

    Jaki czas ma pracodawca na reakcje jezeli np:
    Wydarzyło się coś , pracownik zrobił coś złego i może zostać za to z miejsca
    zwolniony.

    np:
    Nie przyszedł tydzień do pracy mija miesiąc pracodawca nie reaguje
    reaguje dopiero po 2 miesiącach i chce zwolnic pracownika .

    czy jest jakiś okres przedawnienia .
    Wiem ,ze kiedyś było coś takiego ze jak minął miesiąc od wydarzenia to
    pracodawca nie mógł już nic zrobić.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-05-28 12:13:42
    Od: "weronika " <w...@N...gazeta.pl>

    diddo <d...@w...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > czy jest jakiś okres przedawnienia .
    > Wiem ,ze kiedyś było coś takiego ze jak minął miesiąc od wydarzenia to

    Żeby móc zwolnić pracownika dyscyplinarnie,nadal jest na to 1 miesiąc,od
    uzyskania przez pracodawcę wiadomości o okoliczności uzasadniającej
    rozwiązanie umowy (art. 52 § 2 KP)
    Weronika

  • 3. Data: 2003-05-28 20:37:38
    Temat: Re: Reakcja pracodawcy , przedawnienie
    Od: "kizia" <i...@p...pl>

    co do zasady sa 2 terminy:
    - 2 tygodnie od dowiedzenia sie przez pracodawce
    - 3 miesiace od zaistnienia zdarzenia
    jezeli jeden z tych terminow minie to pracodawca wlasciwie nie moze nic
    zronic

    Pozdrawiam
    kizia

    --
    Wyslano przez news.atcom.net.pl
    ATCOM S.A. http://www.atcom.pl/

  • 4. Data: 2003-05-29 16:00:06
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    kizia wrote:
> [...]
    > - 3 miesiace od zaistnienia zdarzenia
    > jezeli jeden z tych terminow minie to pracodawca wlasciwie nie moze nic

    może, np. zwolnić dyscyplinarnie
    te terminy to o zastosowaniu kar porządkowych, art.109 kp

    KG