  • 1. Data: 2003-05-27 10:24:34
    Temat: dane o karalności
    Od: "Iza" <i...@w...pl>

    Jak zdobyć zaświadczenie o niekaralności? Gdzie się o nie zwrócić ?

    Igunia

  • 2. Data: 2003-05-27 11:33:36
    Temat: Re: dane o karalności
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl>

    Użytkownik "Iza" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jak zdobyć zaświadczenie o niekaralności? Gdzie się o nie zwrócić ?

    Wydaje je Krajowy Rejestr Karny. Cena 50 zł opłaty sądowej (nie skarbowej !)
    w znaczku.

    Jesli chcesz to mogę załatwić to w Twoim imieniu. Musisz mnie tylko
    upoważnić notarialnie. Całkowite koszty z Twojej strony:
    opłata sądowa: 50 zł
    upoważnienie notarialne: ok. 12 zł
    przesyłka do mnie: 4 zł
    moja skromna prowizja: 60 zł <- jest to cena luxusu załatwienia sprawy w
    zasadzie bez wychodzenia z domu.

    Krzysztof 'kw1618' GG: 268973
    Warszawa

  • 3. Data: 2003-05-27 12:02:25
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:
    > moja skromna prowizja: 60 zł <- jest to cena luxusu załatwienia sprawy w
    > zasadzie bez wychodzenia z domu.

    ile???

    KG

  • 4. Data: 2003-05-27 17:52:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    A masz ewentualnie pomysł jak bez wychodzenia z domu przeskoczyć to
    upoważnienie notarialne i to za 12 zł? Bo coś nie wierzę, by którykolwiek z
    notariuszy pofatygował się za tyle do gościa by spisać upoważnienie.

  • 5. Data: 2003-05-28 08:37:16
    Od: "Iza" <i...@w...pl>

> [...]
    > Krzysztof 'kw1618' GG: 268973
    > Warszawa
    >
    > Dzieki ale znalazłam łatwiejszy sposób - opłata rzeczywiście 50 zl w
    znaczku skarbowym ale moge to zrobić w swoim sądzie okręgowym bez większych
    problemów :))

    Igunia

  • 6. Data: 2003-05-28 11:21:35
    Od: Kamil Gołaszewski <k...@p...onet.pl>

    Iza wrote:
    > znaczku skarbowym

    _sądowym_

    KG

  • 7. Data: 2003-05-28 23:55:30
    Temat: Re[2]: dane o karalności
    Od: k...@r...pl (KAZ)

    Witam.

    Dnia 28 maja 2003 o godzinie (13:21:35) napisano:

    KG> _sądowym_

    KG> KG

    Pytanie: czy pracodawca moze żądać takiego zaswiadczenia od
    pracownika - nie przy zatrudnieniu, ale w trakcie umowy? Spotkalem sie
    z taka sytuacja, a wydaje mi sie nieco paranoiczne, ze sprzataczka ma
    miec zaswiadczenie o niekaralnosci...
    Szczegolnie, ze przy jej zarobkach, 50 zlotych to nie jest malo.

    Serdecznie pozdrawiam,
    ---
    KAZ mailto:k...@r...pl