  • 11. Data: 2007-11-08 10:03:04
    Temat: Re: zwrot $$ za niewykorzystany bilet
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    Użytkownik "venioo" <v...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:fgtn7l$8nf$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > A przy okazji Twojej uwagi: trzeba umiec tworzyc zasoby sieciowe, zeby
    > uzytkownik nie musial sie przekopywac w poszukiwaniu informacji.

    Jak to przekopywac? Wpisalam w googlach PKP+regulamin przewozu i dostalam
    "Wyniki 1 - 10 spośród około 277,000 dla zapytania pkp+regulamin przewozu.
    (Znaleziono w 0,24 sek)". Nastepnie kliknelam w pierwszy od gory link. Cala
    operacja zajela mi razem z wpisaniem i wejsciem na strone pewnie jakies 15
    sekund. Nie za malo na "przekopywanie sie'?:))

    HaNkA

  • 12. Data: 2007-11-08 10:54:58
    Od: venioo <v...@p...fm>

    Ja wpisalem "pkp+zwrot+biletów" i po kliknieciu na 2 pierwsze od gory
    linki okazalo sie, ze "404 - not found" a reszta linkow to byly jakies
    farmazony, lacznie ze zdjeciami biletow aktualnych i historycznych.

    --
    venioo

  • 13. Data: 2007-11-08 11:40:13
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl>

    > Ja wpisalem "pkp+zwrot+biletów"

    Co sprowadza sie do mego stwierdzenia, ze trzeba umiec szukac :P

    HaNkA

  • 14. Data: 2007-11-08 12:21:13
    Od: "BremTrans" <b...@p...fm>

    > Co sprowadza sie do mego stwierdzenia, ze trzeba umiec szukac :P

    Nie, trzeba umiec robic serwisy internetowe, zeby nie bylo "404 - not
    found".

    --
    venioo

  • 15. Data: 2007-11-08 15:14:46
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    witam

    BremTrans napisał(a) :

    > Nie, trzeba umiec robic serwisy internetowe, zeby nie bylo "404 - not
    > found".

    Aha, twierdzisz więc, że taki serwis raz umieszczony w sieci
    miałby w niej pozostać na zawsze. Zastanawiałeś się kiedyś nad tym?

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B

  • 16. Data: 2007-11-08 18:14:29
    Od: venioo <v...@p...fm>

    Zbynek Ltd. pisze:
    > witam

    > Aha, twierdzisz więc, że taki serwis raz umieszczony w sieci miałby w
    > niej pozostać na zawsze. Zastanawiałeś się kiedyś nad tym?

    Owszem, i mysle ze takie duze serwisy powinny byc zrobione
    profesjonalnie, bo nie sa to sprawy, ktore kosztuja 500pln "u pana zenka".
    Jak sie nie potrafi ustawic prawidlowego indeksowania stron przez roboty
    wyszukiwarek, to wypadaloby chociaz w miejsce skasowanego PDFa wstawic
    nowy, duuuzo mniejszy, ze stosowna informacja, gdzie szukac nowej wersji
    wlasciwego pliku.

    Proste?
    Moze nie do konca, ale ktos za to bierze duze pieniadze a odwala kiche.

    --
    venioo

  • 17. Data: 2007-11-08 18:28:18
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Thu, 08 Nov 2007 19:14:29 +0100, venioo napisał(a):

    > Moze nie do konca, ale ktos za to bierze duze pieniadze a odwala kiche.

    A wystarczyło kliknąć w "pokaż kopię" a nie w link przenoszący na sajt z
    wynikiem (skoro był 404). Wczytałoby Ci wtedy ostatni zeskanowany przez
    robota stan poszukiwanej stronki.

  • 18. Data: 2007-11-08 21:05:26
    Od: venioo <v...@p...fm>

    Artur pisze:

    > A wystarczyło kliknąć w "pokaż kopię" a nie w link przenoszący na sajt z
    > wynikiem (skoro był 404). Wczytałoby Ci wtedy ostatni zeskanowany przez
    > robota stan poszukiwanej stronki.

    A to robot zapamietuje PDF?? Bo wynik byl akurat w PDF.

    --
    venioo

  • 19. Data: 2007-11-10 21:17:29
    Od: Artur <s...@r...pbz>

    Dnia Thu, 08 Nov 2007 22:05:26 +0100, venioo napisał(a):

    > A to robot zapamietuje PDF?? Bo wynik byl akurat w PDF.

    "Pokaż w HTML" ;)

    BTW: nie napisałeś nic że strona była w PDFie - nie jestem kaszpirowskim -
    po prostu wskazałem tylko jedno z możliwych "rozwiązań" ;)