  • 1. Data: 2007-11-07 12:34:34
    Temat: Spoldzielnia przedluza przeksztalcenie mieszkania
    Od: "Gwyn" <g...@b...smieci.autograf.pl>

    Witam, ponad 3 miesiące temu złożyłam wniosek o
    przekształcenie mieszkania lokatorskiego w pełną własność.

    Właśnie otrzymałam listem poleconym informację ze spółdzielni, że
    obecnie przekształcenie nie jest możliwe, ze względu na braki
    w inwentaryzacji budynków i inwentaryzacja taka zostanie wykonana
    w przyszłym roku.

    Czy faktycznie spółdzielnia ma prawo do wstrzymania przekształcenia
    z takiego powodu?

    Jeżeli nie, to czy najlepszym rozwiązaniem będzie napisane odwołania
    z informacją, iż niezastosowanie się do wymogów ustawy (tylko tych
    wymogów nie jestem właśnie pewna) spowoduje moją reakcję w postaci
    złożenia zawiadomienia o popełnieniu przestępstwa? Jakimi paragrafami
    można się podeprzeć?

    Kto dopuszcza się przestępstwa - spółdzielnia jako byt prawny, czy prezes
    który podpisuje się pod tymi dokumentami?

    Gwyn

  • 2. Data: 2007-11-07 18:07:58
    Od: "sulka" <f...@g...pl>

    "Gwyn" <g...@b...smieci.autograf.pl> wrote in message
    > Witam, ponad 3 miesiące temu złożyłam wniosek o
    > przekształcenie mieszkania lokatorskiego w pełną własność.
    > [...]

    Zajrzyj tutaj:
    http://gospodarka.gazeta.pl/pieniadze/1,52983,459259
    5.html