  • 1. Data: 2007-11-07 14:12:45
    Temat: Potwierdzenie umowy
    Od: Maciej Zagozda <m...@i...pl>

    Prowadzę biznes. Umówiłem się z bankiem na świadczenie usług. Drogą
    elektroniczną domówiłem warunki z oddziałem i dostałem potwierdzenie
    że zostały zaakceptowane przez oddział.

    Żeby zacząć realizować musiałem ją podpisać i poczynić przygotowania
    przed podpisaniem. Zrezygnowano z moich usług na kilka dni przed
    umówioną datą podpisania.

    Wiem że umowa jest podpisana jak jest podpisana, ale z drugiej strony
    nie można chyba zupełnie bez konsekwencji negocjować drogą e-mailową i
    zmieniać zdania?

    W końcu, gdybym ja kogoś obraził drogą elektroniczną to byłoby to
    uznane jako faktyczne i zdania zmienić nie mógłbym żeby cofnąć fakt, a
    jeżeli ktoś akceptuje warunki umowy na podstawie finalnego tekstu
    umowy to... potem może powiedzieć że to było e-mailem, a faktycznie to
    nie było?

    Zastanawiam się... w końcu to bank, może jest o co walczyć? Jak
    walczyć?

  • 2. Data: 2007-11-07 15:13:43
    Temat: Re: Potwierdzenie umowy
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > Zastanawiam się... w końcu to bank, może jest o co walczyć? Jak
    > walczyć?

    A jakie straty poniosles? :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com & http://anvilstrike.com

  • 3. Data: 2007-11-07 15:37:52
    Od: Maciej Zagozda <m...@i...pl>

    Witam,

    Nie będę wymieniał, ale ogromne na pewno!

  • 4. Data: 2007-11-07 15:50:00
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > Nie będę wymieniał, ale ogromne na pewno!

    Ach...

    to znaczy na ile baniek (REALNIE) firma jest w plecy?

  • 5. Data: 2007-11-07 17:26:49
    Od: Maciej Zagozda <m...@i...pl>

    Witam,

    To jest pytanie na które uzyskam odpowiedź jak złożę pytanie w
    księgowości, dokonamy podsumowania, podliczenia, rozrachunku. Niemniej
    jednak, kwota jest znaczna, a wracając do tematu chciałbym się zapytać
    jak to widzicie?

  • 6. Data: 2007-11-07 23:05:52
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Maciej Zagozda dość niespodziewanie napisał(a):
> [...]
    > księgowości, dokonamy podsumowania, podliczenia, rozrachunku. Niemniej
    > jednak, kwota jest znaczna, a wracając do tematu chciałbym się zapytać

    Zastanowiłbym się, czy sytuacja opisana przez Ciebie odpowiada hipotezie art
    72 kc.

    --
    Roman Rumpel GG 9429617 Skype: rumpel.roman
    C Hollywood Homicide

  • 7. Data: 2007-11-09 22:03:39
    Od: Maciej Zagozda <m...@i...pl>

    Witam,

    Masz rację Romanie, to bardzo ciekawa uwaga. Sądzę że będę to pchał
    dalej do kancelarii na tej właśnie podstawie! Dziękuję.