    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwrot towaru laptop i wypalony piksel
    Date: Wed, 05 Jan 2005 12:41:35 +0100

    Marcin Debowski napisał(a):

    > Zależy jak się umówiono.

    Nikt chyba nie daje gwarancji na wyświetlacze LCD jeżeli chodzi o 100%
    działania pikseli.
    Z tego co wiem (a niedawno przejrzałam sporo na ten temat bo planuję
    zakup LCDa) wszystkie firmy zakladają jakąś tam dopuszczalną ilośc
    uszkodzonych pikseli (czasem licza dopuszczalnych uszkodzonych pikseli i
    subpikseli jest osobno określana).
    No chyba że można dostac taka gwarancję na jakiś naprawdę hiper super
    drogi sprzęt którym sie akurat nie ineresowałam.
    Czytałam gdzieś, że sama technologia produkcji LCDów nie gwarantuje 100%
    działania pikseli i takie błędy sa po prostu wpisane w urodę LCDów.
    A skoro w gwaranji jest zastrzeżenie że błędy moga być i ile błędów
    kwalifikje do wymiany to akurat niezgodności towaru z umową producentowi
    zarzucic się nie da.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl