eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot towaru laptop i wypalony piksel › Re: zwrot towaru laptop i wypalony piksel
  • Data: 2005-01-05 21:11:29
    Temat: Re: zwrot towaru laptop i wypalony piksel
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <crglp9$p3h$3@news.onet.pl>, kam wrote:
    > Marcin Debowski napisał(a):
    >> No rozumiem, że dałem nie do końca fortunny przykład, ale z grubsza chodzi
    >> o to, że żaden towar nie nadaje się do założonego celu w 100%. Idealnych
    >> towarów nigdy nie ma. A tu raczej towar nadaje się do celu do którego
    >> jest zwykle uzywany bo obecność kilku wadliwych pikseli tego nie wyklucza.
    > Jeszcze zależy jak się rozłożą. A poza tym, skoro są producenci, którzy
    > zapewniają że ich nie będzie...

    Nie wpływa to na statystyczny obraz właściwości towaru. Zapewne też idzie
    za tym wyższa cena.

    > Tyle że na waszym miejscu nie upierałbym się aż tak że nie jest to
    > niezgodność z umową, tylko zastanawiał się, czy kupujący wiedział lub
    > oceniając rozsądnie powinien był wiedzieć (art.7) ;)

    No przecież ja od tego swój wywód chyba zacząłem :)

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1