eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot towaru laptop i wypalony piksel › Re: zwrot towaru laptop i wypalony piksel
  • Data: 2005-01-10 01:28:01
    Temat: Re: zwrot towaru laptop i wypalony piksel
    Od: fi5h <f...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik Ali Gator napisał:
    >
    >
    > Gwoli scislosci porownania: to taka sama wada jak rysa na obiektywie albo
    > martwe punkty matrycy. Tyle, ze gdyby umowa sprzedazy takiego aparatu
    > wspominala o mozliwosci wystapienia takich wad, nie byloby powodu do
    > reklamacji.
    >
    owszem, ale o aberacji czy dystorsji tez nie ma mowy w umowie, gwarancji
    itp wiec czemu by nie reklamowac ?

    O wielu rzeczach ktore moga wystapic nie mowi sie w gwarancji i umowie
    poniewaz jesli nawet wystapia to sa poprostu nieistotne a wydaje sie
    logicznym ze w umowie sprzedazy nalezy umiescic istotne wady jakimi moze
    zostac obarczony sprzedawany sprzet/towar. Tak by to na logike pasowalo
    no nie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1