eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot towaru laptop i wypalony piksel › Re: zwrot towaru laptop i wypalony piksel
  • Data: 2005-02-03 10:26:38
    Temat: Re: zwrot towaru laptop i wypalony piksel
    Od: "Jola" <J...@t...komputery.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Warunki gwarancji sa jasno określone, ilość dopuszczalnych wypalonych
    pikseli jest określona normą wyświetlacza, Dla pocieszenia jezeli nie jest
    to martwy piksel to moze sie okazac po czasie ze zniknie, moze pojawic sie w
    innym miejscu, ale wszystko zalezy od rodzaju piksela. W salonie mogles go
    nie zauwazyc bo mogla go najzyczajniej nie byc a pojawil sie dopiero w domu.
    Tak juz jest z tymi pikselami.

    Mycha

    Użytkownik "James Bond" <b...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:cr9187$ggi$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Witam grupowiczow!
    > 31.12.2004 kupilem laptopa acera w normalnym sklepie komputerowym.
    > Wszystko bylo oko jak go testowalem.
    > Jednak jak juz go kupilem i przywiazlem do domu
    > ujawnil sie wypalony piksel(a w zasadzie subpixel - swieci na czerwono).
    > Moim zdaniem towar jest wadliwy a ten punkt na matrycy przeszkadza mi w
    > pracy.
    > Przeczytalem gwarancje w ktorej jest napisane ze acer nie odpowiada
    > za drobne uszkodzenia matrycy chyba ze na 1milion przypada nie mniej niz 4
    > uszkodzone piksele.
    >
    > Czy da sie cos zrobic w tym casusie?
    > Z mojego punktu widzenia wchodzi wymiana na niewadliwy lub zwrot gotowki!
    >
    > Pozdrawiam i Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku
    >
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1