eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot towaru laptop i wypalony piksel › Re: zwrot towaru laptop i wypalony piksel
  • Data: 2005-01-05 10:58:26
    Temat: Re: zwrot towaru laptop i wypalony piksel
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    In article <crgall$b9d$1@news.onet.pl>, fi5h wrote:
    > Użytkownik kam napisał:
    >> Wieslaw Lubas napisał(a):
    >>> okresla norma ISO. Wiekszosc producentow na nia sie powoluje w swoich
    >>> kartach gwarancyjnych.
    >> Zgodność z normą nie oznacza nieistnienia wady...
    > heh no jak nie ? jak najbardziej nie jest to wada, skoro sprzet
    > zachowuje zdolnosci, funkcjonalnosc i parametry zgodne z obowiazujacymi
    > na ten sprzet normalmi to jak mozna mowic ze "Wada" jest istotna i
    > podlega pod niezgodnosc z umowa ?

    Zależy jak się umówiono.

    --
    Marcin

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1