eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawozwrot towaru › Re: zwrot towaru
  • Data: 2005-08-20 17:50:30
    Temat: Re: zwrot towaru
    Od: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Leo wrote:

    > jednak niepotrzebne. Trochę się zdenerwowałem tą sytuacją, tymbardziej że
    > zaczął mnie straszyć tym że on ma prawo dokonać takiego zwrotu w ciągu 10
    > dni czy mi się to podoba czy nie. Czy ma rację? Czy może ja mogę wytoczyć
    > jakiś konkretny kontrargument aby odmówić zwrotu (jakby nie było świadomie
    > zakupionego towaru) i żądać zapłaty należności za fakturę?

    Jest coś takiego, jak zwrot w terminie 10dni przy uwach zawartych po za
    lokalem, ale opisuje on relacje pomiędzy konsumentem. Znalazłem coś takiego:


    * Jeżeli nie umówiłeś się ze sprzedawcą, usługodawcą inaczej (nie
    podpisałeś odpowiedniej umowy), to nie będziesz mógł także w ciągu 10
    dni, bez podania przyczyny i dodatkowych kosztów:


    -zrezygnować z produktu lub usługi, jeżeli została ona wykonana według
    Twojego indywidualnego zamówienia,


    Źródło: http://ww20.mediarun.pl/story.php?story=31


    --
    Filip.----------------------------------------------
    ----------------
    | Natura jest w rzeczywistosci o wiele bardziej skomplikowana niz |
    | nam sie wydaje. |
    ------------------------------------ Linux registered user: 97320 --

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1