  • Data: 2005-08-21 12:17:37
    Temat: Re: zwrot towaru
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <de9lun$71q$1@inews.gazeta.pl>, Filip Ozimek wrote:
    > Projektu czy towaru? Ale jeśli sklep nie ma w ofercie, np. drogiego
    > modelu telewizora (np. taki za 20'000 zł) i sprowadzi na zamówienie
    > klienta to jest to chyba specjalne zamówienie?

    Na pewno podług projektu, a z towarem to nie wiem. Patrząc na ustawę...

    3. Jeżeli strony nie umówiły się inaczej, prawo odstąpienia od umowy
    zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w wypadkach:
    [..]
    4) świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym
    przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą,

    ..to moim nieprawniczym okiem na dwoje babka wróżyła: jeśli świadczenie to
    towar+sprowadzenie, to podpada. Jeśli sam towar, to nie.

    --
    Marcin