  • Data: 2005-08-20 23:14:41
    Temat: Re: zwrot towaru
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    In article <de7qh6$qqn$1@inews.gazeta.pl>, Filip Ozimek wrote:
    > -zrezygnować z produktu lub usługi, jeżeli została ona wykonana według
    > Twojego indywidualnego zamówienia,

    "W imieniu firmy w której pracuję sprzedałem swojemu klientowi
    (zarejestrowanej u mnie firmie) pewien towar. Towar ten był sprzedany na
    konkretne życzenie kupującego, dokładnie wiedział co kupuje i w jakiej"

    To nie wydaje się być przypadek indywidualnego zamówienia. Indywidualne
    zamówienie ma miejsce wtedy jeśli np. klient zażyczy sobie coś podług
    własnego projektu (nie ma takich w sprzedaży).

    --
    Marcin