    From: Filip Ozimek <f...@m...polbox.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: zwrot towaru
    Date: Sat, 20 Aug 2005 19:50:30 +0200

    Leo wrote:

    > jednak niepotrzebne. Trochę się zdenerwowałem tą sytuacją, tymbardziej że
    > zaczął mnie straszyć tym że on ma prawo dokonać takiego zwrotu w ciągu 10
    > dni czy mi się to podoba czy nie. Czy ma rację? Czy może ja mogę wytoczyć
    > jakiś konkretny kontrargument aby odmówić zwrotu (jakby nie było świadomie
    > zakupionego towaru) i żądać zapłaty należności za fakturę?

    Jest coś takiego, jak zwrot w terminie 10dni przy uwach zawartych po za
    lokalem, ale opisuje on relacje pomiędzy konsumentem. Znalazłem coś takiego:

    * Jeżeli nie umówiłeś się ze sprzedawcą, usługodawcą inaczej (nie
    podpisałeś odpowiedniej umowy), to nie będziesz mógł także w ciągu 10
    dni, bez podania przyczyny i dodatkowych kosztów:

    -zrezygnować z produktu lub usługi, jeżeli została ona wykonana według
    Twojego indywidualnego zamówienia,

    Źródło: http://ww20.mediarun.pl/story.php?story=31

    --