  • Data: 2007-05-10 11:15:58
    Temat: Re: [zostałem oszukany] prośba o rad
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Scubi wrote:

    > Zacząłem w ten sposób bo naiwnie pomyślałem sobie że na grupie
    > "pl.soc.prawo" sporo osób mi mądrze podpowie jak w tej sytuacji
    > postąpić. Znalazła się jedna osoba która napisała cos konkretnego,
    > reszta raczej sie dobrze bawi czytając, że ktoś został oszukany a i
    > popisać głupoty można przy okazji.

    po pierwsze rzucasz nieuzasadnione oskarżenie na sprzedawcę (oszust) nie
    jesteś wstanie udowodnić że radio nie było sprawne w chwili wysyłki.
    Następnie nie sprawdziłeś radia DOKŁĄDNIE po odbiorze ale napisałeś
    sprzedawcy, że wszystko jest OK. Czy w akcji gdzieś było napisane, że facet
    daje gwarancje na stare radio?

    Trzeba było przed zakupem negocjować gwarancję uruchomieniową np 2 dni, z
    prawem zwrotu.

    Sam niedopełniałeś starań w celu zabezpieczenia swoich interesów.

    A teraz popatrz jak to wygląda ze strony sprzedawcy, kupił jakiś facet radio
    napisał że dobre a za chwile pisze ze nei działa, i chce ode mnei wyłudzić
    zwrot forsy.