  • Data: 2007-05-09 22:17:14
    Temat: Re: [zostałem oszukany] prośba o rad
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:f1tgg3$6ln$1@nemesis.news.tpi.pl Scubi
    <s...@p...onet.pl> pisze:

    > Zacząłem w ten sposób bo naiwnie pomyślałem sobie że na grupie
    > "pl.soc.prawo" sporo osób mi mądrze podpowie jak w tej sytuacji postąpić.
    Ja ci napisałem. Potraktować to jako lekcję, doświadczenie, nauczkę
    wreszcie.
    Umoczyłeś na własną prośbę, wyciągnij wnioski zamiast mieć dziecinne
    pretensje, że ci to ktoś mówi.

    > Znalazła się jedna osoba która napisała cos konkretnego, reszta raczej
    > sie dobrze bawi czytając, że ktoś został oszukany a i popisać głupoty
    > można przy okazji.
    Nie pisali głupot, choć trochę sobie pożartowali. Ale głupotę (no - może
    naiwność) zrobiłeś ty. Kupując na Allegro. W polskich realiach (nie tylko
    zresztą polskich) korzystanie z tego rodzaju serwisów aukcyjnych należy
    uznać za co najmniej ryzykowne. Dostałeś na to jakże realny dowód i dalej
    tego nie rozumiesz.

    --
    Jotte