  • Data: 2007-05-11 17:34:16
    Temat: Re: [zostałem oszukany] prośba o rad
    Od: ===Tomy=== <nic@z_tego.com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 9 May 2007 23:59:24 +0200, Scubi napisał(a):

    > Tak jest niestety w naszym kraju i dużo wody upłynie zanim to sie zmieni.

    Spokojnie. Jesteś sam sobie winny. Sęk w tym, że na grupie siedzą ludzie,
    którzy "z nie jednego kielicha pili" i dla nich takie sceny to czysta
    lekcja pokory wobec takich sytuacji. Popełniłeś błąd, że nie sprawdziłeś
    sprzętu jak należy. Ciężko teraz będzie udowodnić Sprzedającemu, że sprzęt
    nie działał przed wysyłką. Skąd wiesz jak było? Może paczka została rzucona
    i laser uległ zniszczeniu? Gdybać można do skutku. Gdybyś nie wystawił
    komentarza można byłoby powalczyć a w najlepszym wypadku obsmarować
    Sprzedawcę. W opisie nie widzę warunków gwarancji, kolejna nauczka.
    Nie kupuje się elektroniki bez zabezpieczenia tzw. gw. rozruchowej.
    Sądzę, że w tej kwestii nie ma sensu kruszyć kopii wartej ~200 zł.

    --
    ===Tomy===

    Software is like sex:
    it's better, when it's free!