  • Data: 2007-05-10 13:16:22
    Temat: Re: [zostałem oszukany] prośba o rad
    Od: "Scubi" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > po pierwsze rzucasz nieuzasadnione oskarżenie na sprzedawcę (oszust) nie
    > jesteś wstanie udowodnić że radio nie było sprawne w chwili wysyłki.
    > Następnie nie sprawdziłeś radia DOKŁĄDNIE po odbiorze ale napisałeś
    > sprzedawcy, że wszystko jest OK. Czy w akcji gdzieś było napisane, że
    > facet daje gwarancje na stare radio?
    >
    > Trzeba było przed zakupem negocjować gwarancję uruchomieniową np 2 dni, z
    > prawem zwrotu.
    >
    > Sam niedopełniałeś starań w celu zabezpieczenia swoich interesów.
    >
    > A teraz popatrz jak to wygląda ze strony sprzedawcy, kupił jakiś facet
> [...]

    Miałem podobna sytaucje kiedy ja sprzdawałem radio, u mnie działalo,
    wysłałem, facet stwierdził że nie działa - oddałem pieniądze, przyjąłem
    radio i sprzedałem później jako uszkodzone.
    Nie robiłem z tego jakiegoś specjalnego problemu.
    Nieststy nie mam czasu na siedzenie pół dnia w samochodzie i sprawdzania
    radia. Jeśli sprzedający pisze, że sprawne w 100% to wioskuję że sprzet
    sprawdził przed wysyłką,
    nieststy w trakcjie rozmowy telefonicznej stwierdziłem, że chyba
    niekonicznie tak było.
    A nawet jeśli wysyłał sprawne a ja dostałem zepsute to niech sklada
    reklamacje na poczcie bo ja niestey tego zrobić nie mogę.