  • 1. Data: 2006-04-04 16:54:56
    Temat: znowu dziecko i ten cały bajzel.
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    Witajcie.

    Znowu potruję w mojej sprawie. Doszedłem do porozumienia z matką mojego
    dziecka. Ustaliliśmy miesięczną kwotę, odwiedziny oraz zasady
    egzystencji. Zgodziliśmy się też, że sprawę załatwimy u notariusza
    spisując wszystko w jego obecności. Teraz kluczowe pytanie - jaką to ma
    moc prawną? Czy te sprawy można w majestacie prawa przepchnąć tylko
    przez sąd czy umowa takowa u notariusza jest wiążąca? Co można w razie
    nie wywiązania się z takiej umowy przez drugą stronę?

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAMplug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor

  • 2. Data: 2006-04-04 17:35:09
    Temat: Re: znowu dziecko i ten cały bajzel.
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    Takie sprawy polecam załatwic Ci z mediatorem sądowym
    On wszstko spisze, podbije itd...na niewielkie pieniądze.
    Jak jesteś ze śląska to zapraszam - gg 459137

  • 3. Data: 2006-04-04 18:12:55
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Pawel" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jak jesteś ze śląska to zapraszam - gg 459137
    Promujesz swoje usługi? :>

  • 4. Data: 2006-04-04 19:50:57
    Od: "Pawel" <p...@p...onet.pl>

    > Użytkownik "Pawel" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Promujesz swoje usługi? :>
    ja tylko-pomagam :)

  • 5. Data: 2006-04-05 20:55:43
    Od: KrzysiekPP <k...@N...op.pl>

    > Znowu potruję w mojej sprawie. Doszedłem do porozumienia z matką mojego
    > dziecka. Ustaliliśmy miesięczną kwotę, odwiedziny oraz zasady
    > egzystencji. Zgodziliśmy się też, że sprawę załatwimy u notariusza

    Człowieku ... to nie jest twoje dziecko tylko Wasze. Poszanuj to troche.
    Moze jakbys urodził to spojrzałbys na to troche inaczej, niz ze strony
    samca, który zrobił pare ruchów ...

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 6. Data: 2006-04-06 11:24:05
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 4/5/2006 10:55 PM, KrzysiekPP wrote:

    > Człowieku ... to nie jest twoje dziecko tylko Wasze. Poszanuj to troche.
    > Moze jakbys urodził to spojrzałbys na to troche inaczej, niz ze strony
    > samca, który zrobił pare ruchów ...

    Chyba nie czytałeś wcześniej co pisałem o całej sytuacji. Nie znasz
    także szczegółów. Zadałem pytanie w konkretnej sprawie. Ciekawe co Ty
    byś zrobił dostając o każdej porze dnia i nocy średnio kilkadziesiąt
    smsów z pretensjami, wyimaginowanymi problemami i epitetami. Co
    ciekawsze "mamusia" stwierdziła, że dziecka nie zobaczę dopóki nie
    zapłacę jej kasy. I co Ty na to? Nie oceniaj kogoś kogo nie znasz i nie
    masz pojęcia o tym co się dzieje.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAMplug.atn.pl
    http://przemysl.net.pl/kaczor